luni, 14 iunie 2021

CAND DOUA INIMI SE DESPART ...!

 

14 Iunie 2021,ora 6,41 !

Hristos S-a Inaltat,dragii mei !

Tot in aceasta dimineata ,treaza fiind, aud glas care spune asa:
"Cand doua inimi se despart,a treia se deschide !"
Dupa care,glasul nu mai spune nimic.
Dragii mei, oare care e a treia inima care se deschide ,atunci cand doua inimi se despart?Oare, cui cerem noi ajutorul atunci cand suferim ?
Care inima se deschide si care brate ne imbratiseaza?
Categoric Inima Lui Iisus Hristos si a Maicii Prea Curatei Fecioare MARIA, ne cheama si ne invaluie in iubire,in liniste si-n pace divina. Chiar daca unii dintre noi  ne amintim de Dumnezeu si de Maicuta Domnului, doar cand suferim,doar cand suntem la necaz ,totusi ,Mantuitorul nostru bland si drag,Isi deschide inima Sa si ne cheama la El ca sa ne ajute,ca sa ne sadeasca in inima noastra iubire si nadejde divina.
La fel si Maica Domnului Isi deschide inima Sa, si ne intareste pe fiecare dintre noi care O chemam in ajutor.
Asadar dragilor, chiar daca doua inimi se despart sau nu, noi nu trebuie sa ne indepartam de Credinta,ci intotdeauna sa ne rugam Domnului si Maicii Domnului ca sa ne pazeasca si sa ne ocroteasca in fiecare clipa.
Cu dragoste,Maria.

Un comentariu:

  1. Asa este doamna Maria, daca nu am avea un pic de credință și aici mă refer mai ales cand pierdem pe cineva drag si nu ia locul asa cum vi sa arătat chiar nu am putea trece mai departe peste durere si despărțire.
    Nimic fără Dumnezeu acest cuvant îl am în minte de mic copil.
    Cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere