vineri, 30 octombrie 2015

O EXPLOZIE PUTERNICĂ SPRE SUD , URMATĂ DE UN ZID DE FUM !

                                     Noapte de 25 - 26 Octombrie 2015, ora 2,05!

                                              Dragii mei, 

În această noapte premergătoare Sfintei Sărbători a Marelui Mucenic Dimitrie Izvorâtorul de Mir, în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, văd dragii mei spre Sud, mult, foarte mult fum ,ca la o Explozie mare.
Un adevărat zid de fum, s-a format în urma acestei Explozii.
Totul dragilor, se intampla foarte aproape de mine. Adica nu la mare distanta, de locul unde eram eu.
Vedeam dragii mei, flacari mari si mult fum, extrem de mult fum a acoperit locul Exploziei ce era la marginea şoselei.  
 Redactia • Publicat: 13 Aug 2015, 12:56 • Actualizat: acum 2 zile ....
Atât de dens era fumul, precum in imaginea de mai sus.
Dragii mei,din păcate vom auzi de o Explozie puternică, ce va acoperi locul cu un zid de fum dens.
Faptul că era foarte aproape de mine, s-ar putea dragii mei, ca aceasta Explozie, sa fie la noi în România.  
Să nădăjduim dragii mei, că nu vor fi si victime, in aceasta mare Explozie, care s-a imprejmuit cu un zid mare de fum dens.
                                                                          Cu dragoste, Maria.                          

29 de comentarii:

  1. Explozia clubului Colectiv!

    ... nu mi vine sa cred

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamnee ce tragedie in Bucuresti a fost o explozie foarte mare cu sute de raniti si multi morti ,a dat la Antena 3.

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria, ești fenomenala !!! Adineauri, s a produs explozia care a decretat cod roșu în București ! Sunt 26 de morți și 88 de răniți, în spitale nu mai e loc, la fața locului au fost Raed Arafat și ministrul de interne . Nu mai am cuvinte, dragă Maria, Dumnezeu să te binecuvânteze !

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.antena3.ro/actualitate/explozie-club-capitala-guantanamo-incendiu-321744.html

    Pacat ca nu ati publicat acest articol cand ati primit viziunea,acum cateva zile,impactul ar fi fost mai mare acum la confirmarea lui.

    RăspundețiȘtergere
  5. A prevazut incendiul devastator din Bucuresti....cu 5 zile inainte

    RăspundețiȘtergere
  6. Aceasta stire poate ca trebuia sa o afiseszi atunci cand ai primit-o , nu la 4 zile distanta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ALEXANDRU, urmareste linkul video de la AGENTUL VIP ! Te vei convinge ca , am prevazut cu 4 zile inainte, chiar 5.

      Ștergere
    2. Am urmarit cele 4 videoclipuri!
      Multumesc!
      Acolo ai primit o insarcinare, sa convingi extraterestri in asa fel sa avem autostrazi...
      Daca se poate si moca bine ar fi, ca ai nostri....

      Ștergere
    3. Da ! Misiunea mea pe acest Pământ, este de a face cunoscut CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU ,asa cum îmi este mie dat ca sa-L cunosc, numai cu VOIA DUHULUI CELUI PREA SFÂNT.
      Si asta o voi face cu pretul vietii mele, de va fi nevoie .

      Ștergere
  7. Acest mesaj nu se refera la explozia din clubul bucurestean pentru ca postarea este ulterioara exploziei, nu-i asa? (chiar daca mesajul este datat cu cateva zile inainte) Sau ati primit mesajul si ati uitat de el, iar cand ati vazut la televizor informatia despre explozie v-ati amintit de mesaj? Ca pare sa semene cu ce s-a intamplat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Maria noastra ,mesajul cu "doliul national"din pacate s-a adeverit si el! " sacrificiul de halloween"

    RăspundețiȘtergere
  9. http://www.mediafax.ro/social/incendiul-din-colectiv-s-a-inceput-urmarirea-penala-in-rem-pentru-ucidere-din-culpa-ancheta-preluata-de-parchetul-instantei-supreme-organizatorul-spectacolului-audiat-la-politie-14868843

    RăspundețiȘtergere
  10. ACEASTA STIRE DACA EU O CUNOSTEAM CU DOUA ZILE MAI INAINTE TRAGEDIA AR FI PUTUT CRED EVITATA ...STIINDU+SE CA IN BUCURESTI VA AVEA UN SPECTACOL DE MARI PROPORTII...SI EU DETIN ANUMITE CAPACITATI PARANORMALE

    RăspundețiȘtergere
  11. DE CE ACEASTA STIRE A APARUT IERI NOAPTE 30 OCTOMBRIE (ieri 23:49) ?! ..CAND TREBUIA SA APARA IN DATA DE 25 OCTOMBRIE ?!

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  17. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  18. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa fie vorba de tragedia care a avut loc? D zeu sa i odihneasca in pace si multe sanse ptr cei raniti, sa ne rugam ptr ei.

    RăspundețiȘtergere
  20. Sa fie vorba de incendiul de a avut loc in Bucuresti?

    RăspundețiȘtergere
  21. Si diavolul cunoaste viitorul dar nu stie data si locul exact...si diavolul intra in biserica,se roaga,canta la strana,cunoaste Biblia dar nu face voia lui Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricine ai fi cel care ,ai scris acest MESAJ cu diavolul,(dar eu am sa-i de-a dreptul Drac), doresc sa-ti spun că, tocmai DRACUL te face ca sa nu vezi că, tot ce eu scriu , scriu numai din CUVANTUL DUHULUI CELUI PREA SFÂNT, si că eu fac, VOIA LUI DUMNEZEU, de/ar fi sa platesc cu propria-mi viata !
      Întreaba pe cititorii acestui BLOG, si vei afla cât de multi dintre ei, s-au intors la CREDINŢĂ din dragoste pentru DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, datorita acestui BLOG, DUMNEZEU EXISTA - MARTURII!

      Ștergere
  22. https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fadevarul.ro%2Fentertainment%2Fmuzica%2Fultimele-imagini-producerea-dezastrului-clubul-colectiv-clubul-colectiv-8_563de7aef5eaafab2c620272%2Findex.html&h=zAQH1c_S6

    RăspundețiȘtergere
  23. LA MINUTUL 7:45 SE VEDE CU FOCUL DE PE STALPI SE URCA IN SUS

    RăspundețiȘtergere