vineri, 7 martie 2025

CHEMAREA LUI IISUS : VENITI LA BISERICA ! VENITI LA BISERICA!



                                                   Dragii mei,


În aceasta noapte,in timp ce scriam aici pe Blog, aud glas care spune asa:

               "Iata-ma ! 
      Inca din Mâinile Lui ,L-ati chemat pe Hristos ?

Clipă în care,vad un hol lung si un Sfesnic cu o lumanare aprinsa in el.
Vad doua persoane pe hol, dintre care,una ia sfesnicul cu lumanarea aprinsa si intreaba intinzandu-l celeilalte persoane:
             "L-ati chemat pe Iisus Hristos?"
Şi aud glas, care spune asa:
                    "Va vorbeste IISUS HRISTOS !"

                                    Imagini pentru IISUS icoana
Clipă în care dragilor, aud glasul cel Prea Sfant si Prea curat al Mantuitorului Hristos,glas ce rasuna si in Cer si pe Pămant.



Era un glas duios,un glas dumnezeiesc cum numai al Lui Dumnezeu ar putea fi.
Iisus Hristos ne graieste asa:
                    "Veniti !
             Veniti la Biserică !
              Veniti la Biserică !
             Iata o chemare!

           Vom da chemare tuturor celor care,Treptelor tot au inaintat !



              Sunteti fericiti ca sa ascultati Sfanta Evanghelie ! 
           Sunteti fericiti ca sa ascultati Sfanta Evanghelie ,pentru ca sa traiesc mult in Prietenia voastra! 
Lăsati-i pe cei care sunt vii cu trupul si morti cu sufletul!
Marire Tatalui si Fiului si Sfantului Duh,Amin!

                 Imagini pentru IISUS icoana
După care,in tot CERUL si peste tot Pămantul s-a asternut din nou linistea.
IISUS HRISTOS ne-a grait noua Prietenilor Săi,ne-a chemat la SFANTA BISERICA ca sa fim vii cu sufletul, nu numai cu trupul, pentru ca EL sa traiasca mult in Prietenia noastra.
Dragii mei,haideti ca sa raspundem cu totii Chemarii Lui IISUS HRISTOS!
Haideti ca sa ne-nvie sufletul cu al Său Cuvant dumnezeiesc din Sfanta si Dumnezeiasca Evanghelie.
Haideti ca sa urcam si noi TREPTELE cele mai de Sus, care ne duc spre si in IMPARATIA LUI DUMNEZEU.
Nu este deloc greu! Absolut deloc nu este greu!
Daca avem Iubire ,Credinta si Nadejde in Dumnezeu si-n Maicuta Domnului,nu este deloc greu ca sa fim Prietenii Lui IISUS HRISTOS ,Mantuitorul nostru bland,drag si scump.
Iata ce ne spune Mantuitorul  in Sfanta Evanghelie de la MATEI:
29 Luaţi jugul Meu asupra voastră şi învăţaţi de la Mine, pentru că Eu sunt blând şi cu inima smerită, şi astfel veţi găsi odihnă pentru sufletele voastre! 30 Căci jugul Meu este bun, iar povara Mea este uşoară.“

Sfânta Evanghelie după Matei


Capitolul 11
1.Sfârşind Iisus de dat aceste învăţături celor doisprezece ucenici ai Săi, a trecut de acolo ca să înveţe şi să propovăduiască mai departe prin cetăţile lor.
2.Şi auzind Ioan, în închisoare, despre faptele lui Hristos, şi trimiţând pe doi dintre ucenicii săi, au zis Lui:
3.Tu eşti Cel ce vine, sau să aşteptăm pe altul?
4.Şi Iisus, răspunzând, le-a zis: Mergeţi şi spuneţi lui Ioan cele ce auziţi şi vedeţi:
5.Orbii îşi capătă vederea şi şchiopii umblă, leproşii se curăţesc şi surzii aud, morţii înviază şi săracilor li se binevesteşte.
6.Şi fericit este acela care nu se va sminti întru Mine.
7.După plecarea acestora, Iisus a început să vorbească mulţimilor despre Ioan: Ce-aţi ieşit să vedeţi în pustie? Au trestie clătinată de vânt?
8.Dar de ce aţi ieşit? Să vedeţi un om îmbrăcat în haine moi? Iată, cei ce poartă haine moi sunt în casele regilor.
9.Atunci de ce-aţi ieşit? Să vedeţi un prooroc? Da, zic vouă, şi mai mult decât un prooroc.
10.Că el este acela despre care s-a scris: "Iată Eu trimit, înaintea feţei Tale, pe îngerul Meu, care va pregăti calea Ta, înaintea Ta".
11.Adevărat zic vouă: Nu s-a ridicat între cei născuţi din femei unul mai mare decât Ioan Botezătorul; totuşi cel mai mic în împărăţia cerurilor este mai mare decât el.
12.Din zilele lui Ioan Botezătorul până acum împărăţia cerurilor se ia prin străduinţă şi cei ce se silesc pun mâna pe ea.
13.Toţi proorocii şi Legea au proorocit până la Ioan.
14.Şi dacă voiţi să înţelegeţi, el este Ilie, cel ce va să vină.
15.Cine are urechi de auzit să audă.
16.Dar cu cine voi asemăna neamul acesta? Este asemenea copiilor care şed în pieţe şi strigă către alţii,
17.Zicând: V-am cântat din fluier şi n-aţi jucat; v-am cântat de jale şi nu v-aţi tânguit.
18.Căci a venit Ioan, nici mâncând, nici bând, şi spun: Are demon.
19.A venit Fiul Omului, mâncând şi bând şi spun: Iată om mâncăcios şi băutor de vin, prieten al vameşilor şi al păcătoşilor. Dar înţelepciunea s-a dovedit dreaptă din faptele ei.
20.Atunci a început Iisus să mustre cetăţile în care se făcuseră cele mai multe minuni ale Sale, căci nu s-au pocăit.
21.Vai ţie, Horazine, vai ţie, Betsaida, că dacă în Tir şi în Sidon s-ar fi făcut minunile ce s-au făcut în voi, de mult, în sac şi în cenuşă, s-ar fi pocăit.
22.Dar zic vouă: Tirului şi Sidonului le va fi mai uşor în ziua judecăţii, decât vouă.
23.Şi tu, Capernaume: N-ai fost înălţat până la cer? Până la iad te vei coborî. Căci de s-ar fi făcut în Sodoma minunile ce s-au făcut în tine, ar fi rămas până astăzi.
24.Dar zic vouă că pământului Sodomei îi va fi mai uşor în ziua judecăţii decât ţie.
25.În vremea aceea, răspunzând, Iisus a zis: Te slăvesc pe Tine, Părinte, Doamne al cerului şi al pământului, căci ai ascuns acestea de cei înţelepţi şi pricepuţi şi le-ai descoperit pruncilor.
26.Da, Părinte, căci aşa a fost bunăvoirea înaintea Ta.
27.Toate Mi-au fost date de către Tatăl Meu şi nimeni nu cunoaşte pe Fiul, decât numai Tatăl, nici pe Tatăl nu-L cunoaşte nimeni, decât numai Fiul şi cel căruia va voi Fiul să-i descopere.
28.Veniţi la Mine toţi cei osteniţi şi împovăraţi şi Eu vă voi odihni pe voi.
29.Luaţi jugul Meu asupra voastră şi învăţaţi-vă de la Mine, că sunt blând şi smerit cu inima şi veţi găsi odihnă sufletelor voastre.
30.Căci jugul Meu e bun şi povara Mea este uşoară.

                            Cu dragoste,Maria.

Un comentariu:

  1. In Apoc.22 ultimul context profetic ne spune ca Duhul Sfint impreuna cu mireasa va zice acea chemare () si ca cine aude sa cheme si el.
    In primul capitol din Apocalipsa Iisus ne spuna ca in ea sint lucruri care au sa fie in viitor pe Pamant (acest a fost cenzurat sobornicesc in mileniul 2 impreuna cu alte citeva alterari in ciuda poruncilor Lor de a nu scoate nici adauga alterari pacatoase dintre care cele mai multe din cele din NT sint tocmai in Apocalipsa).
    Insa legat de orice din ea inclusiv aici despre chemarea Duhului Sf si a miresei ne arata ca chemarea profetita era una viitoare nu cea a prezentului de atunci iar nevoia de a fi repetata de cine aude vadeste ca ea pt moment are o mica credibilitate.
    In Isaia.66 la inceput ni se spune in contextul temporal al Judecatii ca Domnul vine pentru cei smeriti deci nu pt cei pacatosi pierduti cum.venise Iisus data trecuta .
    Adica de data asta noua Lor calauzire cu adevarat in tot adevarul cu chemare de fapt la noua convertire va fi doar pt cei scrisi chiar si lor greu credibila ca parte a lor din marea gloata pt a carei credinta marturisirea primilor marturisitori va fi doar partial credibila numeric incit credinta cea cu adevarat ortodoxa le va trebui restului dovedita cu mania judecatilor Lor prin care simultan cei fanarici care nu vor asculta nici de data asta vor muri.
    (Isaia.66).
    Mania pedepselor Lor justitiara nu se reduce la urgia zisa de noi apocalipsa ci urgia doar face parte din ea ca a doua faza din 4 care au mai ramaa de venit pt dupa ziua cintarilpr in Sion.
    Inaintea urgiei e perioada de razboiaie promise in Ieremia iar dupa ea pe timp de pace planetara va urma imediat seceta din Zah.14.17-19 pe criterii religioase iar dupa venirea cea vizibila a lui Iisus El ca un hot va executa mania Sa fara cataclisme ci prin morti subite nesimultane pt a reduce selectiv la una cele 2 treimi demografice inca supravietuitoare.
    In Ioil urgia de care se ocupa Dumnezeu insusi (sau Duhul Sf Cineva) si respectiv mania Fiului de dupa ea (succesiune vizibila in Psalm.2) sint insa aici fiecare din ele numite dintre care doar prima din ele are citeva din semnalmenteke urgiei continute ceva mai pe larg in Isaia si mai detaliat in profetii extrabibkice ramase scrise indeosebi in aria catolica.
    Desigur versiunea VT pe care trebuie studiat e Septuaginta (sau Marea Moarta ele fiind rezonabil de identice - restul nu dintte cele crestine sau mozaice).
    Sfintii carora li se va face dreptate cu Judecata vor fi temporar prigoniti de cei multi crestini pe ideea ca daca ei iau partea noii invataturi catre noua convertire decisa si sinodal panortodox invatatura careceste mult prea greu credibila prin diferentele ei atunci cei multi vor crede ca sfintii si Episcopii sinidului xa sibrestul de marturisitiri din mireasa reala ar fi inselati nebuni si tradatori care merita prigoniti pt salvarea celor multi si a vechii Biserici cu dogma si canonul ei partial eronate dar si mult prea incomplete pe alocuri chiar si mincinoase de nevoie vremelnica.
    Pe nescrisi pt ca ei nu pot asimila destula vor fi lasati sa creada intai ca pina la urgie ar trebuibsa fie musai o dictatura sincretica planetara sau macar dupa urgie desi nu trebuia sa fie nici planetara si nici teista vor crede ca ea ar urma abia atunci confundind cu ea imparatia sfintilor aparent sincretica dar etica.

    RăspundețiȘtergere