luni, 14 ianuarie 2019
ALERTĂ PE DRUMUL VIETII ! ALERTA DE GRADUL 2 !
14 Ianuarie 2018,ora 6,22 !
Dragii mei,
În aceasta dimineata ma trezeste un glas care spune ceva tare ingrijorator.
Glasul spunea asa:
"Alertă pe drumul vietii.
Iar un alt glas continua:
Şi Alertă de gradul 2 !"
Clipă în care, vad o strada inspre Sud, Sud -Est, o strada cu zapada inghetata, iar vantul spulbera totul de pe strada, rămânand doar gheaţa groasa.
Pe trotuar,vad un catel zgribulit care alearga de parca s-ar fi speriat de ceva sau de cineva nevazut de mine.
Catelul alerga plangand si privind in urma sa.
Dragii mei, nu stiu ce inseamna aceasta ALERTA de gradul 2 sau in ce context va fi data, dar stiu ca ceva se va intampla si nu ceva de bine.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului, ca sa ne apere si sa ne ocroteasca de tot ce inseamna durere ,lacrimi si suspine.
Sa nu ne pierdem Credinta fratilor, ci sa ne intarim in Credinta,sa fim buni si milostivi, si neaparat sa multumim Domnului si Maicii Domnului pentru toate DARURILE vietii, pentru toate cate am primit si primim in fiecare clipă din viata noastra.
Cu dragoste,Maria.
of, of ,of-tare multe avertizari si situatii negative-oare mai bine n-ar fi sa le tineti departe de oameni?-pt ca ele oricum vin-dar daca stam cu frica in san dam in depresie
RăspundețiȘtergereAdevarat...asta seara sa intimplat in insula Creta...exact asa am vazut ...Doamne ajutane
ȘtergereLacrimile sunt bune pt pacate!Pocainta cu bocete e bineprimita de Dumnezeu!
RăspundețiȘtergereAr putea sa insemne a 2-a incercare(din cele 3)prin care va trece Romania.Cutremurul cel mare ?
RăspundețiȘtergere18:47Aseara14 ian. Luna a fost inconjurata de un cerc maroniu-roscat,pregnant,ceea ce inseamna un avertisment pt un eveniment neplacut.
Ștergere"Cum pot fi mântuite sufletele... aceasta este dorinţa mea arzătoare, focul inimii mele, dragostea dumnezeiască dinlăuntru, care mă mistuie fără încetare.
RăspundețiȘtergereNu vă temeţi de boli, chiar şi atunci când suferinţa vă aduce până la hotarul morţii. De vreme ce Dumnezeu este mereu prezent, de ce vă faceţi griji? „In El trăim şi ne mişcăm." Lupta noastră o purtăm în îmbrăţişarea Lui. Il respirăm pe Dumnezeu, suntem înconjuraţi de Dumnezeu, ne atingem de Dumnezeu, în chip tainic îl mâncăm pe Dumnezeu. Oriunde ne întoarcem, oriunde privim, Dumnezeu este pretutindeni: în Ceruri, pe pământ, în prăpastie, în pădure, în stâncă, în mintea ta, în inima ta. Aşadar nu vede El ce înduri? Nu vede El că suferi? Spune-i durerile tale şi vei vedea ... tămăduire şi în sufletul şi în trupul tău."
"Feriţi-vă de gândurile rele ca de foc. Nu le băgaţi deloc în seamă, ca să nu poată prinde rădăcină în voi; şi nu deznădăjduiţi, căci Dumnezeu este mare şi îi iartă pe păcătoşi. Când greşiţi, pocăiţi-vă şi siliţi-vă să nu mai cădeţi iarăşi." Gheron Iosif Isihastul
Acest Om a cunoscut,a trait Adevarul!
Ștergere19:16 si 22:54, sunt si eu de acord cu ceea ce spuneti.
ȘtergereCred că are legătură cu celălalt mesaj în legătură cu Vrancea. Ați dat mai multe atenționări în legătură cu un eventual cutremur printre care și cele cu ceasul României care descifrate duc undeva în luna ianuarie 2019. Un alt mesaj în care anunțați câteva zile grele și un mesaj în urmă cu un an și ceva în care niște copii care vin de la școală pe o vreme de iarnă văd pe trecerea de pietoni scris cutremur. Toate aceste mesaje și situația astrală cu luna neagră care provoacă tragedii colective mă fac să spun că suntem aproape de un cutremur. Cutremur care va provoca morți și dezastre. Luați aminte la mesajele Mariei chiar și cele mai vechi toate gândite și analizate vă vor face să anticipați anumite evenimente. Acum că știți în cazul unui cutremur aveți grijă și nu vă panicați nu o luați la fugă pe scări și încercați să vă adăpostiți în locurile sigure din casă. Informați-vă din timp de pe internet ce să faceți în caz de cutremur. Nu este de joacă istoria ne arată că există o anumită ciclicitate în privința cutremurelor Vrâncene 6 oct 1908 7,1 / 10 nov 1940 7,4/ 4 mart 1977 7,2. Dumnezeu și Măicuța Domnului să ne ocrotească!
RăspundețiȘtergereDoamna Maria este un Mesaj tare incurcat,greu fe descifrat.Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului sa fie cu noi cu toti.
RăspundețiȘtergereCu mult drag si Doamne Ajuta la toti
In ce tara am ajuns sa traim. Iti este frica sa mai mergi pe strada. Iti este frica in casa. Jandarmeria apara criminalii, violatorii, hotii si cersetorii. Jandarmeria ridica protestatarii de pe strada. In schimb violatorii, criminalii, hotii si cersetorii sunt aparati. Romania nu mai este o tara sigura. Tutoder se spala pe maini. Dracnea, la fel. Terficeanu se plimba cu masini de epoca cu gura pana la urechi. E tara lor. E normal maria? Asta e psdeul tau iubitor de tara?! Daca baiatul tau era in locul baiatului de la Medias???!!! Ce ai fi facut???? Ce???? Tot asa il ridicai in slavi pe dracnea si pe tutorel?!?!?! Ah, Dumnezeu sa nu va mai rabde nici un minut. Ati distrus tara asta frumoasa si sigura. Rusinea neamului sunteti! Imi provocati scarba!!! Blestemati sa fiti in veci vecilor. Amin!
RăspundețiȘtergere
ȘtergereAnonim14 ianuarie 2019, 20:52
Tie sa-ti fie rusine pentru felul cum vorbesti ! Ai un suflet negru de intunericul diavolului si racnesti din toti rarunchii tai,precum racneste diavolul in SFANTUL POST ca sa inghita pe cei fara credinta.Niciodata nu am sustinut pe cineva anume, ci tin doar cu DREPTATEA atata cat a mai ramas. Decat sa-ti versi aici veninul,mai bine pune mana pe o CARTE de DREPT penal si documnenteaza-te cu privire la acest nefericit caz. RUSINE sa-ti fie si DUMNEZEU sa te ierte !
Dna Maria cred ca ati inteles gresit mesajul omului. E un om care ajunge la capatul puterilor si isi face griji pt copiii sai sau mai bine zis familia sa. Dreptul penal e facut tot de oameni... legile lui Moise sunt cele adevarate...si de urmat. Iar dvs ar trebui sa dati dovada de empatie pt bietii parinti ai baiatului.. toate se intampla cu accordul Domnului.. darsi noi avem liberul arbitru... iar spre exemplu liberul meu arbitru spune ca criminalii sa stea in penitenciar cat mai mult cu putinta.
Ștergere20:52, mai gandeste-te. Gresesti mult in tot ce ai afirmat.
ȘtergereIesti obsedat???,Ce il tot pomenesti pe fiul Doamnei??Sa-fi fie rusine!Maria H
Ștergere
ȘtergereAnonim14 ianuarie 2019, 23:20
Serios ??? Am eu vreo vina in tragedia cu acel baiat si cu toate cate se intampla? La ce îi iei apărarea? Asa se comporta un om cu capul pe umeri? Injura si blestema si jigneste ? Ti-ar fi placut sa ti se spuna si tie asa?De unde stii tu ca nu ma doare sufletul pentru TRAGEDIA bietului copil si pentru parintii lui ? Iti plac oare aceste cuvinte ale acestui individ ? IATA :
Anonim14 ianuarie 2019, 20:52
In ce tara am ajuns sa traim. Iti este frica sa mai mergi pe strada. Iti este frica in casa. Jandarmeria apara criminalii, violatorii, hotii si cersetorii. Jandarmeria ridica protestatarii de pe strada. In schimb violatorii, criminalii, hotii si cersetorii sunt aparati. Romania nu mai este o tara sigura. Tutoder se spala pe maini. Dracnea, la fel. Terficeanu se plimba cu masini de epoca cu gura pana la urechi. E tara lor. E normal maria? Asta e psdeul tau iubitor de tara?! Daca baiatul tau era in locul baiatului de la Medias???!!! Ce ai fi facut???? Ce???? Tot asa il ridicai in slavi pe dracnea si pe tutorel?!?!?! Ah, Dumnezeu sa nu va mai rabde nici un minut. Ati distrus tara asta frumoasa si sigura. Rusinea neamului sunteti! Imi provocati scarba!!! Blestemati sa fiti in veci vecilor. Amin! Mai tine-i partea si vom ajunge o TARA de criminali ,hoti si drogati.
Dna Maria nu va invinovateste nimeni de nimic. Nu sunt impotriva dvs dar nici impotriva celui care a scris. Incerc doar sa vad ideea pe care a vrut sa o exprime. Viata e cum e iar oamenii provin din diferite medii.. ,cultura diferita,mod de exprimare diferit. Incerc sa nu judec
ȘtergereBine spus! Este dovada ca sinteti o persoana buna careia nu ii plac polemicile. Daca ar fi cit mai multi ca dumneavoastra....! Doamne Ajuta!
ȘtergereSerios, 20:17?!?! Ai puțintica rabdare...ai sa vezi lupul in blana de oaie...
ȘtergereProfetismul lui Eminescu
RăspundețiȘtergereLiderilor masoni ai politicii de subordonare a intereselor naţiunii dacoromâne faţă de privilegiile alogenilor, Titu Maiorescu, Th. Rosetti, P. Carp, etc., care cereau jertfirea unor drepturi naţionalist-suverane, pentru a ne îndrăgi Europa, Mihail Eminescu le ripostează: „… este guvernul atât de naiv să creadă că, prin admiterea la drepturi civile a o jumătate de milion de vagabonzi (aluzie la evrei), teritoriul României devine sacrosant şi, dacă nu s-ar putea menţine un stat apărat de badea Toader, se va putea menţine unul trădat din capul locului de Iţic şi de Leiba?” (ibid. p. 56). Definirea Românului, rostul şi sensul său sunt credinţa şi jertfa-coordonate ale mântuirii Neamului: „Ca neam ori ca individ trebuie să te pui în discuţie, să te înnoieşti şi să tinzi către necurmata ta definire.” (Duiliu T. Sfinţescu, Răspuns Dat Tinerilor.Ed. Crater, p. 530)
Toţi marii luminători au avut pentru Neamul dacoromân o viaţă jertfelnică, dăruită lui Dumnezeu: „În ţara noastră, Biserica a fost unul dintre centrele spirituale ale acestui neam şi n-a făcut deosebire între naţionalism şi evlavie.” (Părintele Sofian. Ed. Bizantină, Bucureşti-2012, p. 628). Între naţionalismul creştin şi evlavia ortodoxă sălăşluieşte viitorul Dacoromânilor: „Este o ţară de viitor divin… Va avea neamul românesc, o mare misiune… Nu pentru că a avut un Ştefan cel Mare în Moldova, un Mihai Viteazul, pe care îl susţin cu tot sufletul, în Ţara Românească şi un Vlad Ţepeş… Ci pentru că neamul românesc nu a uitat bătaia clopotelor.” (Între timp şi veşnicie-Viaţa părintelui Arsenie Papacioc. Ed. Accent Print, Suceava-2014, p. 218). Menirea geniului poetic a lui Mihail Eminescu-Râul harului, susură din albia Cerului şi Sânul neamului Dac, curgând limpede şi nesecat din nimbul dăruirii ortodoxe al bucuriei şi profeţiei sale creştine.
<<Menirea şi ţelul scriitorului creştin este slujirea Cuvântului, să înlesneasă descoperirea în profunzimile Lui a unicului adevăr în manifestările sale infinit de diverse din viaţa pământească a creştinului şi prin aceasta să poarte sufletul creştin pă căile Ortodoxiei, din viaţa vremelnică la viaţa veşnică întru Hristos Iisus, Domnul nostru.” (Serghei Nilus, Pe Malul Râului Dumnezeiesc Însemnările Unui Ortodox. Vol. I. Trad. din lb. rusă de preot profesor Teoctist Caia. Ed. Doxologia, Iaşi-2015, p. 5).
Aşadar, Aura Poetului-Profet Mihail Eminescu odrăsleşte veşnic în noi cu chipul său viu, integru, ager, cu necurmată energie, cu grija şi atitudinea plenară, cu nestinsă frumuseţe, cu zel aprins de luptă şi sacrificiu, cu o neţărmurită putere de a se dărui Naţiei şi Dumnezeului ei. „ Nu se mai poate da o imagine a lui Eminescu, la fel cum nu i se poate face o statuie, sau o judecată îngust critică, deşi numai aici, la noi, în înţelesurile şi subînţelesurile noastre, el este cu adevărat.” (Constantin Noica, op. cit., p. 115)
„Noi suntem undeva, în iarba moale,
RăspundețiȘtergereÎn spicul copt, în ţarina fierbinte,
În munţii cu mândrele poieni la poale,
Noi n-am murit de tot, luaţi aminte!
Noi stăm şi astăzi strajă-ndelungată,
Sus, sus la ale veşniciei porţi,
S-aducem iarăşi jertfă neîntinată,
Luaţi aminte, noi nu suntem morţi! (Maica Teodosia-Zorica Laţcu, Noi nu suntem morţi!)
Traducerea sanscristo-pelasgă corectă consider că este La început este Cuvântul… deoarece pune Darul Său, Creaţia, dar şi natura Sa, divino-umană în slujba Omului, renăscându-l, îndrumându-l, ajutându-l, călăuzindu-l, apărându-l, tocmai pentru ca ontologia umanului să devină prin creaţie încoronarea întregii Sale Creaţii: „Omenitatea Sa, spune marele ierarh, eruditul teolog basarabean Antonie Plămădeală, are de două ori calitatea de a transforma organic firea omenească. Odată pentru că e sfinţită în unire, în aceeaşi persoană, cu natura dumnezeiască şi, în acelaşi timp, prin suferinţă şi jertfă pentru noi. Slujirea lui Iisus Hristos, Dumnezeu şi om, este astfel dublă: El este în mod nedespărţit Dumnezeu în slujirea oamenilor şi Omul în slujirea oamenilor (…). În această perspectivă se poate face afirmaţia că Dumnezeu, Care slujeşte omul, se slujeşte pe Sine, iar slujindu-Se pe Sine, El nu se micşorează.” (Antonie Plămădeală, Biserica slujitoare în Sfânta Scriptură, Sfânta Tradiţie şi în Teologia contemporană. Ed. I.B.M. al B.O.R., Bucureşti-1972, p. 40).
Prin urmare, dacă Logosul-Dumnezeu Întrupat slujind omului se slujeşte pe Sine, atunci categoric prin firea naturii sale cu chip dumnezeiesc, Omul slujind pe Dumnezeu se slujeşte pe sine slujind în acelaşi timp Neamul prin care vine la viaţă şi trebuie să-i continue destinul. Deci, viaţa creştinului nu este altceva decât slujire, slujire şi slujire. O întreită slujire harică. Această atitudine, acest dar, acest postulat, acest imperativ, trebuie să aparţină fiecărui om, dar în mod expres creştinului ortodox. Toţi creştinii ortodocşi din toate vremurile trebuie să-L cunoască integral pe Mântuitorul Iisus Hristos, pentru ca să-L slujească integral şi să-l adâncească fiecare în sinele trăirii sale fireşti, formatoare, misionare, duhovniceşti, vocaţionale, sofianice şi filocalice. Dar, cum creştinul iese din sfera Cetăţii creştinismului comunitar, din nobila şi frumoasa Cetate Apostolică ce a stârnit invidia multora, din universul comuniunii hristice deci, el se pierde în neantul nimicurilor sale cotidiene de târg…
Dumnezeu hărăzeşte atunci Elita Spiritual-Creştină-Creatoare, care-l poate reintegra pe cel pierdut sieşi, familiei, renăscând societatea, comunitatea, naţia, statul creştin.
RăspundețiȘtergere„Faptul că modelul suprem al slujirii creştine este Dumnezeu Însuşi înomenit în Persoana Mântuitorului Iisus Hristos, arată Mihail Diaconescu, l-a impresionat profund şi l-a preocupat activ pe Mihai Eminescu. Educaţia sa creştină deplină, realizată în primul rând datorită mamei sale, şi îndeosebi convingerea că Biserica Ortodoxă Română este instituţia noastră spirituală fundamentală, <> cum spune el, l-au ajutat să înţeleagă infinita valoare şi sublimul slujirii creştine în ordinea morală, practică, spirituală şi istorică a lumii întregi. Iisus S-a jertfit din iubire faţă de oameni, slujind oamenii, iubindu-i, restaurându-i în demnitatea lor originară. Slujirea înfăptuită de Hristos, arată Eminescu, a devenit astfel un mod al perfecţiunii umane.
<<Sunt aproape două mii de ani, scrie el într-un articol din Timpul, de când Iisus a ridicat popoarele lumii din întuneric, aşezându-le pe principiul iubirii aproapelui, două mii de ani de când viaţa Fiului lui Dumnezeu este cartea după care progresează omenirea.
Învăţăturile lui Budha, viaţa lui Socrate, ideile lui Confucius, deşi asemănătoare cu ale creştinismului, n-au atâta influenţă asupra omului ca Evanghelia. Din ce pricină? Pentru că inima lui Hristos a fost străpunsă de cele mai mari dureri, nu pentru El, ci pentru binele şi izbăvirea altora. Şi un stoic ar fi suferit chinurile lui Hristos, însă le-ar fi îndurat cu mândrie şi dispreţ pentru semenii lui. Şi Socrate a băut paharul cu otravă; dar l-a băut cu nepăsarea caracteristică lumii antichităţii. Pe când amărăciunea lui Iisus ne impresionează profund, aflând că, în clipa supremă, Acesta S-a rugat Părintelui Său pentru iertarea prigonitorilor. De atunci a se jertfi din iubire faţă de semeni a rămas cea mai înaltă formă de desăvârşire a existenţei umane (…) Este naivă credinţa că prin precepte morale sau prin ştiinţă, omul se face bun. El trebuie să aibă înaintea sa un chip de perfecţiune după care să-şi modeleze caracterul şi faptele. Precum arta modernă îşi datorează renaşterea sa modelelor din antichitate, astfel desăvârşirea lumii se datoreşte chipului moral al lui Iisus Hristos.” (Prof. Univ. Dr. Mihail Diaconescu, Prelegeri de estetica Ortodoxiei. II. Ipostazele artei. Ed. Doxologia, Iaşi-2009, p. 153; Apud Pr. Dr. Şt. Slevoacă, Eminescu în faţa Patimilor Domnului, în Telegraful Român, Sibiu, An. 141, Nr. 17-18, 1 mai 1994, pp. 1 şi 3).
Mihail Eminescu, prin profetismul său eminamente creştin dezvoltă o concepţie cu caracter testamentar ce cuprinde o sinteză amplă asupra viziunii cosmosului, precum şi a destinului ortodox al neamului nostru. Eminescu iese din timpul conservatorismului încetăţenit în soarta apocaliptică a istoriei, cu o atitudine nouă, profetică, punându-şi toată fiinţa, tot crezul, tot spiritul său genial, jertfa sa chiar, în vederea urnirii vremii unui nou profetism creştin, care să reangajeze creştinul şi Neamul într-o nouă reîncreştinare, spre un creştinism integral, cum a spus alt mare profet-mistic Ioan Ianolide.
Preocuparea fundamentală a lui Mihail Eminescu privind latura sa profetică este scoaterea Bisericii Ortodoxe Române, respectiv a poporului creştin din apatia smereniei desăvârşite, a preatoleranţei împământenite care, ne-a amputat spiritul dacic eroic prin multele carenţe şi desele dezertări permiţând forţelor răului ateist să ia o mare amploare în istorie, şi înregimentarea ei/ lui, într-un ev dominant de autentică trăire hristică întrupată pe cunoaşterea completă, clară şi corectă privind raportul dintre Iisus Hristos şi istorie. Se pot redescoperi lucruri noi din cele vechi sau de demult uitate de oameni, de creştini. Nu Hristos trebuie să se redescopere în creştini, în fiecare în parte, în fiecare cale şi voie a fiecăruia, ci creştinii, fiecare în parte, trebuie să se descopere sau să se redescopere în Hristos: „Oamenii L-au redus pe Hristos la anumite caractere: teologii tinzând spre dogme şi abstracţiuni; misticii lansându-se în experienţe duhovniceşti de îndumnezeire; moraliştii făcând din morală centrul preocupărilor lor; filosofii, sociologii, artiştii, muzicienii, politicienii şi chiar economiştii descoperind în Iisus partea ce corespundea obiectivelor ce şi le propuseseră… Lumea are nevoie de un Arhetip universal valabil, care să fie viu şi evident pentru toate categoriile de oameni şi îndeosebi pentru spiritele de elită şi cu forţă creatoare. Deci şi teologul şi laicul şi artistul şi omul de ştiinţă, şi politicianul şi economistul trebuie să aibă imaginea integrală a Celui ce este Hristos, Logosul întrupat în istorie, chiar dacă fiecare dintre ei, conform darului ce-l are, adânceşte şi se dedică unei anume înţelegeri a lui Hristos.” (Ioan Ianolide, Deţinutul profet. Ed. Bonifaciu, Bucureşti-2009, p. 159)
RăspundețiȘtergereDincolo de seva ei dumnezeiască, credinţa creşte şi se împlineşte prin oameni, pe pământ, în istorie, chiar dacă are o exhatologie transcendentă. Rolul Creştinismului ortodox, scopul, sensul, îndrumarea sa trebuie să lucreze în vederea apropierii fenomenului social-politic deci, să formeze şi istoric Calea care duce la Hristos: „Istoria este teatrul în care se joacă mântuirea lumii, lucrare universală şi permanentă care angajează toate aspectele vieţii umane pe calea mântuirii, încât sufletele, şi fiinţele şi orânduirile sociale să crească în desăvârşire, conform harului şi voii lui Dumnezeu, iar aceasta nu la modul gratuit, ci în confruntarea cu puterile întunericului, făcând lumea vrednică de a-L primi pe Hristos. Nu este verosimilă şi nici convingătoare o împărăţie a lui Dumnezeu care ar lucra numai asupra conştiinţelor, dar ar fi indiferentă la orânduirile politico-sociale ori la fenomenele cultural-ştiinţifice ale omenirii. Păcatul este individual, comunitar şi politic, de aceea şi pedepsele sunt personale, comunitare şi politice.” (Ioan Ianolide, op. cit.)
Înainte de Creştinismul Său, prin Sfânta Sa Întrupare, Mântuitorul şi-a asumat istoria omenirii de până la El, instituindu-i o nouă slujire, slujire prin har, slujirea jertfelnic-hristică.
RăspundețiȘtergereRecuperând Iubirii Sale pe toţi creştinii care-L mărturisesc prin cuvânt, faptă, jertfă şi dragoste, Iisus Hristos îi face părtăşire Sieşi-Trupului Său care este Biserica cea Una-Sfântă-Dreaptă şi Apostolească. Tradiţia Sfântă ne aminteşte permanent că numai Biserica Ortodoxă este Hristoforă şi prin ea Mântuitorul Hristos continuă neîntrerupt slujirea Sa în lume, chemând neîncetat lumea, Omul la slujirea Cuvântului dumnezeiesc.
Noua slujire hristică a Logosului ne dă o nouă dimensiune, o nouă atitudine, o nouă valoare a Dragostei care, se revelează ca Iubire esenţială, prioritară, universal-obligatorie şi veşnică.
Primind lumina Logosului dumnezeiesc, cuvintele gânduri ori graiurile rostite de creştinul ortodox cult (iluminat), creator, trebuie să capete un caracter sacerdotal al esteticii, o calitate sacramentală a semanticii, o semnificaţie liturgică a hermeneuticii, o armonie cosmică perfectă: „Făuritor de armonii perfecte, liră ce străluceşte printre stelele patriei, Eminescu e, pentru noi, mai mult decât un vates (profet), un poet cu religioase funcţii, un profet al poporului său. Ca Solon, ca Empedocle şi ca Numa, el este un legislator al patriei, un om a cărui operă exprimă legea, relaţia mistică dintre noi şi lumea nebuloasă a părinţilor, poporul de mani (sufletele morţilor, ale strămoşilor, onorate ca zei protectori ai familiei), de lari (divinităţi protectoare ale căminului), cari sunt pollodiul, mărturisirea în ceruri a existenţei noastre pe pământ. Ei sunt patria, cu toate misterioasele ei valenţe, sunt istoria cu multa ei învăţătură, sunt depozitul milenar, orb, de reflexe, de implicaţii necesare, de formule ale acestui pământ. Eminescu răsfrânge fiinţa lor difuză. Freamătul lor surd îl recunoaşte, îl simte în sineşi. El a rostit implacabila lor prezenţă, a spus legătura lor cu fiinţa-i care se exaltă: „Căci te iubeam cu ochi păgâni/ Şi plini de suferinţi,/ Ce mi-i lăsară din bătrâni,/ Părinţii din părinţi.” (Pe lângă plopii fără soţ). Poet, profet, legislator, ca Solon, ca Numa, ca Empedocle, el a rostit, în cadenţele sale, faptele eponime ale poporului său, oracolul destinelor sale. El este acela a cărui carte chiverniseşte relaţiile dintre noi şi strălume, dintre români şi energiile care zac în corpul diafan al patriei.” (Dan Botta, Theogonia Eminesciană în Limite şi Alte Eseuri. Ed. Crater, Bucureşti-1996, p. 185)
Prin marii poeţi creştini: V. Alecsandri, G. Coşbuc, M. Eminescu, O. Goga, N. Crainic, A. Cotruş, A. Ciurunga, V. Mateiaş, V. Maxim, Ioan Alexandru, P. Baciu, D. Andronescu, Maica Teodosia, Damian Eugenia Indreica, Traian Dorz, Sergiu Grosu, Ion Omescu, I. Zeană, Ion Caraion, C. A. Dragodan, Ion Golea, S. A. Mandinescu, V. Voiculescu, V. Militaru, Gh. Stănescu, I. Barbu etc., prin marii filosofi creştini: Haşdeu, Nae Ionescu, Ţuţea, Vulcănescu, C. Noica, L. Blaga, E. Bernea, V. Băncilă, V. Lovinescu, Ilariu Dobridor, George Popescu Glogoveanu ş.a., prim marii teologi-mărturisitori: A. Şaguna, Vaarlam, Dosoftei, Grosu, Mihălcescu, Arsenie Boca, Arsenie Papacioc, Sofian Boghiu, Gh. Calciu-Dumitreasa, N. Măndiţă, D. Bejan, Daniil Tudor, A. Plămădeală, Th. M. Popescu, C. Galeriu, V. Gafencu, Ianolide, Justin Pârvu, Nil Dorobanţu, Iosif Trifa, Ioanichie Bălan, Rafail Noica, Mihail Diaconescu etc., prin marii eseişti creştini: Dan Botta, Artur Silvestri, Alexandru Mironescu, Teofil Părăianu, Aspasia Oţel-Petrescu, Danion Vasile, Dan Ciachir, Dan Puric şi prin mulţi alţi mari creatori-artişti s-a încrustat de-a pururi în splendoarea eticităţii noastre dacice frumuseţea divină a nobilului suflet românesc.
Dacă creştinul autentic trebuie să fie un diacon al Cuvântului, atunci poetul creştin este un sacerdot mistic, un profet al Logosului, iar preotul trebuie să devină un poet al slujirii hristice.
În gândirea creştin ortodoxă a Românului cult, iluminat, teofor, hristofor, există o relaţie divină între vocaţia geniului creativ şi imperativul sacru al jertfei sublime, a slujirii lui Dumnezeu şi a Neamului, slujire de care se bucură şi alte popoare ce nu pot urca până în vârful înălţimii misiunii vocaţionale dacice: mistico-hristico-evanghelico-filocalico-sofianică.
RăspundețiȘtergereNu orice naţie, nu ori ce neam sunt hărăzite să urce acest suiş celest în Sinele duhovnicesc fiindcă nu au în gena spirituală, în plămada religioasă Dorul după Dumnezeu întru bucuria sacrificiului suprem cum îl posedă cu prisosinţă dacoromânii de-a lungul mileniilor. Slujirea creştin ortodoxă a Cuvântului dumnezeiesc devine astfel o poruncă a Dragostei căpătând un sens artistic armonios pentru o comuniune deplină a iluminării conştiinţelor morale în universul Neamului şi al plenitudinii Creaţiei divine. Creaţia creştin-ortodoxă asemeni Creaţiei dumnezeieşti în Sânul poporului, respectiv al Neamului trebuie să aibă un caracter permanent de slujire cultural-spiritual-religios-mistic.
Arta scrisului frumos, profund, elevat, erudit, adevărat, implică manifestarea cea mai firească a vieţii creştine, sensul misionar al Ortodoxiei, care modifică dinamismul omenirii în componenta ei fundamentală de a înseta după Lumina şi Harul Logosului, făcând-o esenţială.
A fost implicată MASONERIA în asasinarea lui Eminescu?
RăspundețiȘtergereTot mai multe probe scot în evidență uriașa conspirație care a dus la eliminarea lui Mihai Eminescu din viața publică și apoi la asasinarea lui. Astfel, Eminescu, cel mai important jurnalist al vremii sale, a devenit indezirabil pentru agenții Imperiului Austro-Ungar, aceștia cerând de la Viena, prin vocea lui Petre Carp, ca Eminescu să fie liniștit. Și pentru că vocea care cerea dreptate pentru românii din Transilvania nu a putut fi oprită cu amenințări, s-a trecut la un plan mârșav, o înscenare care viza discreditarea marelui nostru poet și jurnalist și eliminarea sa din viața publică.
În emisiunile pe care le-am realizat pe Nașul Tv am prezentat în fotocopii cele două dosare de interdicție a lui Eminescu - primul din anul 1883, al doilea din anul morții, 1889 - cât și o serie de alte probe și mărturii care pun în evidență conspirația căreia i-a căzut victimă.
Printre multe alte infomații inedite, în emisiunea pe care vă invit să o vedeți mai jos, jurnalistul Miron Manega face câteva dezvăluiri senzaționale. Iată despre ce este vorba... Extras din emisiune:
Miron Manega: Sunt câteva lucruri care au fost făcute ilegal (după arestarea lui Eminescu - n.m.) - Eminescu a fost dus ilegal în Austria, fără pașaport, fără nimic și cu mâinile legate. Ca un obiect! Și s-a făcut acest lucru fără nicio decizie a vreunei instanțe. Nicio instanță nu a reușit să dea o sentință, nici în anul 1883 (anul primei arestări), nici în anul 1889 (a doua eliminare din viața publică). Deci nici o instituție a statului nu și-a asumat o interdicție a lui Eminescu. A făcut-o însă Maiorescu, de la Junimea.
Daniel Roxin: Ce l-a făcut pe Maiorescu să acționeze în acest mod?
Miron Manega: Cred că aici a fost vorba de o execuție MASONICĂ sau de altă natură.
Daniel Roxin: Titu Maiorescu era mason?
Miron Manega: Da, toată Junimea era, cu excepția lui Eminescu. Iar Eminescu nu a scris cuvinte frumoase despre masoni. Nici nu i-a atacat foarte tare, dar s-a delimitat clar de Masonerie, public. Nu vreau să judec, totuși, Masoneria pentru că cei care au făcut România modernă erau masoni, dar patrioți! Pentru că respectau catehismul identitar al lui Kogălniceanu, pe care l-a formulat la 26 de ani: "Cercetați-vă trecutul dacă vreți să vă înțelegeți prezentul și să știți în ce direcție veți merge". Deci, masoni - nemasoni, cei din Frăția își iubeau țara.
RăspundețiȘtergereDaniel Roxin: Și atunci, cum să înțelegem acțiunea masonului Titu Maiorescu? Căror ordine a răspuns de a fost atât de hotărât, ani de zile, să îl elimine pe Eminescu din viața publică și chiar fizic, pentru că deranja interesele Imperiului Austro Ungar?
Miron Manega: Foarte probabil că loja masonică din care făcea parte avea o înțelegere fermă cu Imperiul Austro-Ungar.
Mai jos vă invit să vizionați emisiunea în care l-am avut invitat pe Miron Manega, emisiune unde se fac multe alte dezvăluiri despre acest subiect. Daniel Roxin
https://www.youtube.com/watch?v=99fgibd4kU8
Scrisoare către Mihai Eminescu - Adrian Păunescu
RăspundețiȘtergereDe din vale de gândire, de din vale de simţire,
îţi trimit această carte, prea umil,măria-ta,
Ca să-ţi spun că nu e Doina nici în cartea de citire,
Nici în sufletele celor care-n veac ne vor urma.
Cum cădem aşa ne lasă, cinic mod e modul vieţii,
Şi aşa se pare veşnic că era normal să fim.
Neamul românesc nu ştie să-şi păstreze cântăreţii,
Sunt vardişti care le umblă şi-n cearşaful lor intim
Doamne-al poeziei noastre, îţi trimit această carte
Şi te rog să faci un bine celor trişti din veacul meu
Să nu fie condamnată arta neamului la moarte.
Roagă-te din cerul lumii, roagă-te la Dumnezeu !
Fă cum ştii şi îl convinge despre cumpenele frânte
Şi despre abrutizarea omului prin interes,
Şi convinge-l că-i nevoie pe pământ să se mai cânte,
Dacă toţi heralzii morţii înaintea noastră ies
Voievoade, toate-s bune, dacă nu cumva sunt rele,
Dar s-a şubrezit şi zace azi cuvântul românesc
De atâtea boli ce urcă în limbajul vremii mele,
Pentru-a-l scoate din restrişte trebuie un eminesc.
De din vale de gândire, de din vale de simţire,
Grăim, Doamne, către tine, că ne eşti aşa de drag,
Să rămâi în firea noastră, în eterna noastră fire
Dacă toți din jurul nostru de la tine toți se trag.
Doamne al gândirii noastre te silabisește moina,
Ești pământul României de la tălpi până la brâu,
Dă-ne nouă iarăși glasuri, dă-ne nouă iarăși doina,
Să ne frângem viața sacră de la râu până la râu.
EMINESCU despre EVREI, Afacerea Warszawsky si Afacerea Strousberg
RăspundețiȘtergereAFACEREA evreului WARSZAWSKY
“Afacerea Warszawsky” din epocă, dezvăluită şi combătută de Mihai Eminescu în Timpul a constat în aprovizionarea trupelor ruse angajate în războiul din 1877 şi deplasate în Bulgaria. Bancherul rus de origine evreiască A.M. Warsyawsky, numit intendent al armatei ruse a obţinut prin mită dreptul de a cumpăra la preţuri modice alimente din România (de a rechiziţiona) pentru a le vinde apoi armatei ţariste. Totodată a primit dreptul de a rechiziţiona care cu boi pentru transportul mărfii, ceea ce a ruinat ţărănimea română, care de cele mai multe ori şi-a pierdut peste Dunăre mijloacele de transport. Deşi avocatul cu luna al lui Warszawsky devenise Titu Maiorescu, Eminescu a publicat mai multe documente ce au dovedit coruperea guvernanţilor la care se pretase bancherul evreu.
Iată scrisoarea lui Warszawsky către Rossisky, datată l decembrie 1877 şi publicată de Eminescu în Timpul:
“Excelenţă.
Din depeşa mea şi din depeşa ministrului Cogălniceanu vă este deja cunoscut că, după multe împrejurări, eu am profitat a birui toate împiedicările şi astăzi deja s-au dat porunci prin telegraf tuturor prefecţilor din opt districte, ca să puie la dispoziţiunea mea câte 1200 care pe zi pentru Bucureşti şi 500 pentru Frăţeşti… Mult m-au costat pe mine bani, vreme şi trudă ca să împac pe directorul Ministerului de Interne, Simion Mihăilescu, cu prietenul nostru [adică Cogălniceanu (precizează Eminescu)] fiindcă numai el era, nu Brătianu era, care împiedica această chestie…
Eu voi avea oricâte căruţe va fi de trebuinţă pentru oricât transport şi oriunde veţi voi a transporta, măcar că până acuma cărăuşii de bună voie tocmiţi nu voiau a merge decât la Sistov; acum însă s-a schimbat chestia şi merg siliţi oriunde vreau.”
În urma campaniei de presă condusă de Eminescu privind “afacerea Warszawsky” au fost sesizate organele judecătoreşti, dar Tribunalul de Ilfov hotărăşte că nu era “caz a se pune în mişcare acţiunea publică în contra cuiva”.
AFACEREA evreului STROUSBERG
Iata ce putem citi la Eminescu şi Căile Ferate Române. Jefuirea României prin afacerea Strousberg. Titu Maiorescu, trădător de ţară de pe Certitudinea:
În prima ediţie a volumului POESII de Mihai Eminescu (editată de Titu Maiorescu, în 1883), din poezia DOINA lipseşte un vers: ”Şi cum vin cu drum de fier” („De la Turnu-n Dorohoi/ Curg duşmanii în puhoi/ Şi s-aşează pe la noi;/ Şi cum vin cu drum de fier/ Toate cântecele pier,/ Zboară păsările toate/ De neagra străinătate etc.”). Absenţa acestui vers nu este nici întâmplătoare, nici nevinovată.
Titu Maiorescu era un tip extrem de scrupulous şi de pedant când era vorba de textul tipărit, mai ales în cazul unei personalităţi uriaşe ca Eminescu. Absenţa versului este o omisiune intenţionată iar explicaţia, oricât ar părea de forţată, îşi are explicaţia în celebra afacere Strousberg. Prin această neinspirată tranzacţie, statul român concesionase construcţia căilor ferate unuia dintre cei mai mari escroci internaţionali de la vremea aceea, Bethel Heinrich Strousberg, mai exact concernului german condus de acesta.
Afacerea, iniţiată cu acordul şi sprijinul regelui, a fost o hoţie fără precedent în istoria României iar scandalul a fost atât de mare, încât l-a adus pe Carol în pragul abdicării. El picase, de fapt, într-o capcană întinsă de conaţionalii săi germani şi de răii sfătuitori corupţi din guvern, în special liberalii. Scandalul a durat 12 ani: de la 10 septembrie 1868, când a fost ratificat de Parlament contractul cu concernul Strousberg (cu sprijinul guvernului liberal condus de Ştefan Golescu), până în la 11 aprilie 1880, când s-a format „Direcţiunea princiară a Căilor Ferate Române”, iar sistemul feroviar a început să fie răscumpărat şi să intre în administrarea statului.
Poziţia lui Eminescu, ziarist extrem de bine informat, în legătură cu jaful colosal asupra României, pe care l-a constituit afacerea Strousberg, a fost fermă şi clară, şi o exprimase încă din 1876, în “Curierul de Iaşi”: „Drumurile noastre de fier, în fine, au fost construite cu totul în interesul străinilor. Ele nu raportează decât 2.000.000 pe an şi se cheltuieşte cu ele peste 40.000.000; diferenţa toată iesă din ţară din punga a 700.000 contribuabili pentru preumblarea mai comodă a 30.000. Dacă s-ar fi făcut un drum de fier de la Galaţi la Marea Neagră şi acolo un port pentru esportul grânelor noastre, s-ar fi servit într-un alt mod interesele ţărei”. (observăm aici şi nuanţările economice făcute de Eminescu între „CFR Călători” şi „CFR Marfă”).
RăspundețiȘtergereŞi totuşi, ce legătura este între Titu Maiorescu şi cenzurarea versului „Şi cum vin cu drum de fier”? – ar putea întreba cineva. Există o asemenea legătură? Există! Maiorescu, care era lider al Partidului Conservator (duşmanul liberalilor) şi care, în Parlament, pleda împotriva afacerii Strousberg, în particular era avocat al firmei Strousberg ÎMPOTRIVA STATULUI ROMÂN.
Oricât ne-ar reţine anvergura culturală a „protectorului” lui Eminescu, nu putem evita concluzia care se impune de la sine: Titu Maiorescu a fost un trădător de ţară.
Ceea ce Eminescu nu putea fi, mai ales că ştia în detaliu toate dedesubturile afacerii Strousberg.
Iar Titu Maiorescu ştia că Eminescu ştie… Aşa că, la scurtă vreme după ce marele poet naţional era băgat în cămaşa de forţă şi închis la spitalul Şuţu, Maiorescu îi tipărea, la Editura Socec, primul volum de „Poesii”.
În care, dintr-o excesivă prudenţă ardelenească, a eliminat acel vers „periculos”, ce putea fi interpretat ca o aluzie la afacerea Strousberg. Căci, în 1883, ecourile scandalului încă nu se stinseseră.
RăspundețiȘtergereExperienţa dramatică a afacerii Strousberg a făcut ca, începând cu 11 aprilie 1880, statul român să renunţe definitiv la concesionările care generaseră dezastrul economic al României şi nenumăratele scandaluri politice.
De fapt nu chiar definitiv, ci doar până astăzi. Căci decizia iresponsabilă a unui ministru liberal, pe nume Relu Fenechiu, readuce Căile Ferate Române la momentul afacerii Strousberg…
Cine era industriaşul escroc Strousberg?
Bethel Henry Strousberg (20 noiembrie 1823 – 31 mai 1884) a fost un industriaș evreu din Germania. Dintre antecedentele sale infracţionale cea mai răsunătoare s-a petrecut în 1847 în Anglia.
Fiind angajat ca agent al mai multor companii de construcţii, a sustras o parte din banii destinaţi plăţilor şi a fost arestat de poliţie în momentul în care voia să fugă cu vaporul în America. A fost judecat şi condamnat la şase luni de muncă silnică (cu executare!).
A urmat marea lovitură din România, dar nici aceasta nu s-a terminat prea bine pentru că, în 1875, a intrat în faliment, în plină derulare a contractului. A mai încercat o escrocherie financiară cu o bancă din Rusia, dar a fost din nou prins, judecat şi “retrocedat” Germaniei. Ultimii ani şi i-a petrecut scriindu-şi memoriile şi încercând să-şi reabiliteze imaginea prin diverse proiecte. N-a mai apucat. A murit pe 31 mai 1884, la Berlin.
Iata si ce scria marele jurnalist, care n-a fost doar mare poet, despre masoni:
“Despreţuind Biserica noastră naţională şi înjosind-o, atei şi francmasoni cum sunt toţi, ei ne-au lipsit de arma cea mai puternică în lupta naţională; dispreţuind limba prin împestriţări şi prin frazeologie străină, au lovit un al doilea element de unitate; despreţuind datinele drepte şi vechi şi introducând la noi moravurile statelor în decadenţă, ei au modificat toată viaţa noastră publică şi privată în aşa grad încât românul ajunge a se simţi străin în ţara sa proprie. Odinioară o Biserică plină de oameni, toţi având frica lui Dumnezeu, toţi sperând de la El mântuire şi îndreptându-şi vieţile după învăţăturile Lui. Spiritul speculei, al vânătorii după avere fără muncă şi după plăceri materiale a omorât sufletele.(…) Biserica lui Mateiu Basarab şi a lui Varlaam, maica spirituală a neamului românesc, care a născut unitatea limbei şi unitatea etnică a poporului, ea care domneşte puternică dincolo de graniţele noastre şi e azilul de mântuire naţională în ţări unde românul nu are stat, ce va deveni ea în mâna tagmei patriotice? Peste tot credinţele vechi mor, un materialism brutal le ia locul, cultura secolului, mână-n mână cu sărăcia claselor lucrătoare, ameninţă toată clădirea măreaţă a civilizaţiei creştine.” (14 august 1882, Mihai Eminescu, “Timpul”, în “Opere”, Vol 13. pp. 168-169)
Cu un astfel de discurs, nu e de mirare ca l-au eliminat.
Un neamț spune adevărul despre români: «doar își plâng de milă, se vaită că e viața grea dar nu fac nimic pentru a o transforma»
RăspundețiȘtergereConcluzia tristă trasă de un neamț care a vizitat România: aveți munți, păduri, dealuri, râuri și bogății, dar degeaba, nu știți să fiți uniți, doar vă plângeți de milă și așteptați ca alții să facă ceva pentru voi.
Un afacerist neamț pune „punctul pe i” și spune adevărul crunt despre români: doar știți să vă plângeți de milă, vă văitați de viața grea dar nu faceți nimic pentru a o transforma.
Tânărul afacerist din Germania a ajuns la această concluzie după ce, în urmă cu câteva săptămâni, a vizitat România în interes de afaceri. Curios să vadă cum arată o țară care în urmă cu un an a ales drept președinte un neamț, afaceristul a fost impresionat de ceea ce a văzut în România.
I-au plăcut peisajele, relieful, oamenii, dar l-a deranjat însă lipsa de unitate a românilor, faptul că preferă să se victimizeze în loc să fie uniți și să transforme lucrurile în propria țară.
„De curând am vizitat pentru prima dată România. Nu știam prea multe lucruri despre această țară. Însă după ce în presa din Germania s-a scris că un neamț a fost ales președinte, am fost curios să vizitez România. Am fost plăcut surprins de ceea ce am văzut în materie de natură, relief, peisaje, biserici, arhitectură în orașe precum Sibiu, Cluj și Timișoara. Nu mi-a plăcut însă faptul că deși au o țară frumoasă și extrem de bogată, românii sunt dezbinați, își plâng de milă.
Când i-am întrebat, prin intermediul translatorului pe care-l aveam, de ce nu iau atitudine să transforme ceea ce nu le place, m-au șocat cu răspunsul lor. Au spus că nu au ce să facă, că nu se poate schimba nimic și că nu are rost. I-am întrebat dacă au încercat să se unească și să încerce să transforme lucrurile. Mi-au răspuns că nu au timp, că au familie, job și că nu mai au timp de nimic. Le-am spus atunci, uluit de ceea ce auzeam: «Cum vreți, fraților, să schimbați ceva dacă nici măcar nu încercați??? Credeți că dacă vă plângeți de milă, rezolvați ceva?!!!»”, a scris neamțul pe pagina lui de Facebook.
Afaceristul neamț a plecat cu un gust amar după discuția cu românii și spune că încă se mai pot transforma lucrurile în România dacă tinerii se implică și iau atitudine.
Reacţia lui Paul Hitter după ce premierul a insinuat că statul va lua copiii părinţilor care refuză vaccinarea
RăspundețiȘtergere99% dintre români sunt gata să i se alăture.
„Jur că nu vă voi lăsa să mi-l luaţi, sau dacă mi-l luaţi, voi lua şi eu câţiva dintre voi”
Paul Hitter
Premierul Mihai Tudose a transmis un mesaj ameninţător pentru părinţii care nu doresc să-şi vaccineze copiii, realizând şi o comparaţie în privinţa celor care sunt decăzuţi din drepturi „pentru lucruri mai puţin grave”.
Artistul plastic român Paul Hitter critică dur atitudinea premierului şi consideră declaraţia acestuia „foarte periculoasă”.
„Prim ministrul Tudose a dat o declaraţie în care spunea că se gândește la decăderea din drepturile parentale a celor care nu îşi vaccinează copiii. Mi se pare o declaraţie foarte periculoasă. Foarte periculoasă pentru o şleahtă de politicieni, şi aici mă refer la toţi, dar absolut la toţi, care nu au reuşit în 27 de ani nici măcar să termine o autostradă pentru noi şi viitorul copiilor noştri.
Nu au reuşit să ne ofere un standard de viaţă ridicat astfel încât să ne putem creşte copiii fără griji. Nu au reuşit să construiască nişte spitale ca lumea. Ne-au alungat din ţară, ne-au supt toată viaţa din noi. Ne-au vândut corporaţiilor străine, corporaţii care storc creiere româneşti pe bani puţini şi fără să plătească taxe. Ne-au vândut lemnul. Ne-au vândut pământul. Sufletele ni le-au vândut.
Şi acum, la ordinele Big Pharma, jigodiile astea vin şi vor să ne ia copiii dacă nu îi vaccinăm. Dacă nu îi vaccinăm cu nişte vaccinuri produse de străini, pline de chimicale, vaccinuri despre care nu se ştie dacă fac bine sau mai mult rău. Păi voi aveţi tupeul să veniţi să ne luaţi copiii, animalelor? Eu am un copil. Jur în faţa oamenilor şi a lui Dumnezeu că mi-l voi apăra cu preţul vieţii. Jur că nu vă voi lăsa să mi-l luaţi, sau dacă mi-l luaţi, voi lua şi eu câţiva dintre voi.
Am impresia că începeţi să vă jucaţi cu focul, băieţi! Voi chiar consideraţi că mai sunteţi credibili? Din poziţia în care sunteţi, poziţia de trădători, de hoţi spurcaţi, de nenorociţi, voi mai veniţi şi ne ţineţi lecţii despre cum să ne creştem copiii? O şcoală ca lumea nu aţi fost în stare să faceţi! Se zbat copiii în sărăcie, de aia mor de rujeolă, nu pentru că ar face rujeolă pur şi simplu, ci pentru că sistemul lor imunitar este atât de slăbit de otrăvurile din alimente încât nu mai luptă. Mai aveţi un pic şi veţi spune că şi dacă te trage curentul trebuie să te vaccinezi.
Şi presa? Presa? Alţi trădători care ne bagă mizeria asta pe gât. Aşa aţi făcut şi când a fost gripa porcină! Eu nu am uitat! Urla presa de mama focului, că murim de la gripa porcină, să ne înţepăm neapărat.
Ca până la urmă, să apară declaraţia OMS care spunea că de fapt companiile Big Pharma au dus toată această campanie. Cât despre proştii care pun încă botul la mizeriile astea, ce să zic, dacă va fi cazul, pentru a-mi apăra copilul, vă voi da şi vouă în cap. Voi spuneţi că noi, cei care refuzăm vaccinurile suntem retrograzi... mă scuzaţi, dar nu noi, ci voi sunteţi tâmpiţi cu acte în regulă, atunci când vă încredeţi în aceste bestii care ne omoară zilnic, picătură cu picătură. Asta este de fapt datoria mea de părinte şi de tată. Să adun informaţiile, să le filtrez, şi să fac ce cred eu că este mai bine pentru copilul meu. Dacă vă pasă atât de mult de noi şi de copiii noştri, de ce ne otrăviţi cu E-uri? Aveţi vreo explicaţie plauzibilă? Mucles. Ruşine să vă fie, criminalilor.
9.39, anunti ? -gresesti
Ștergeredaca chiar esti in stare de ceva, nu vei pati nimic, oricum nu esti singur... is unii tari de tot in destea, necunoscuti, nestiuti, muti; gai Cius !
Vă aştept la uşă cu Poliţie, Mascaţi, doctori, ce vreţi voi, eu vă dau în scris că o să o pățiți.
RăspundețiȘtergereŞi sunt mulţi ca mine. Hai, mai agitaţi povestea, băieţi, hai, intraţi în cartiere să ne luaţi copiii. Intraţi în sate să ne luaţi copiii, băieţi. Hai, măi băieţi, omorâţi-ne pe toţi, luaţi-ne copiii, hai să vă vedem ce puteţi. Dar pe când un sistem educaţional naţional cu adevărat competitiv? Pe când veţi reuşi să aduceţi oamenii plecaţi afară înapoi în ţară? Pe când veţi avea Respect pentru România şi pentru români? Pe când veţi lupta cu adevărat pentru propăşirea ţării şi a poporului? Pe astea când le faceţi? După ce ne luaţi copiii? Dar cu Agricultura ce faceţi, băieţi? Dar cu apele ţării? Dar toate resursele vândute pe nimic? Flota? Armata, când o puneţi pe picioare? Dar nişte zeci de mii de parcări când veţi rezolva? Dar canalizare la sate când faceţi? Îi vaccinaţi de rujeolă şi copiii își fac nevoile în curte în weceuri din lemn. Păi cum facem măi, Tudose, Tibi dragă? Ce încredere vreţi să avem în voi? Eu unul nu pot.
Aş fi un criminal să îmi dau copilul pe mâinile voastre pătate de sânge. Aţi omorât oameni şi la Revoluţie fără cea mai mică remuşcare, şi de atunci, ne omorâţi cu zile. Cum să ascult eu sfaturile voastre?! Aveţi credibilitate, nu zero, ci minus infinit în faţa mea. Totul până la copii! Vă provoc, imbecililor, veniţi să ni-i luaţi din case! Voi credeţi că aici e Norvegia? Amărâţilor.”, a scris Paul Hitter pe Facebook.
Paul Hitter s-a dovedit o voce puternică în societatea românească, acesta criticând atitudinile publicului şi după evenimentele din clubul Colectiv. Hitter a anunţat şi că boicotează banca Reiffeisen, după ce preşedintele acestei organizaţii s-a implicat în protestele din Bucureşti. Artistul a refuzat să expună în Norvegia, în semn de protest faţă de tratamentul Barnevernet aplicat familiei Bodnariu. Pentru poziţiile sale principiale, Paul Hitter a fost felicitat în scris de către Patriarhia Română.
Paul Hitter este şi un editorialist incisiv, articolele sale fiind publicate pe site-ul ActiveNews.
Unknown,asta-i mantuirea,sa stii toate acestea.Cand ajungi sa stii, nu mai este nevoie sa crezi.Fiindca devii toate acestea.Existi!
RăspundețiȘtergereEU SUNT D
An. 20.52, esti suparat,dar asta fiindca nu intelegi ca acesti psd-isti fac ce li se spune, asa cum si iohani-stii sau orice alti politicieni ar fi, sunt cu totii, tot o mancare de porci doar ca difera factiunile care ii conduc,fiecare cu interesul propriu.
RăspundețiȘtergereIn spatele acestei dezbinari si discordii se afla acel STAT DE DREPT,Statul subteran, proclamat recent de catre UE,care conduce aceasta lume prin MAREA DEZBINARE A OAMENILOR ca acestia sa se urasca intre ei tocmai pentru a nu intelege ca unindu-se devin puterea suprema si detroneaza acest guvern negru care conduce din umbra.
Toate religiile ,au acelasi fondator,in ciuda doctrinelor aparent diferite, cu acelasi rol,de a ne face sa ne uram intre noi,crezand fiecare ca religia lui detine adevarul care mantuieste omul.Noi ii uram pe musulmani iar ei sunt in stare sa ne distruga,atat de inraiti sunt prin programare mentala.
Opriti-va un pic, din fuga mintii dupa credinta ca ea stie cel mai bine si vedeti adevarata realitate! Totul este iluzia ca sunteti liberi sa credeti si sa ganditi liber, ce vreti voi,dar nu-i deloc asa.Totul este programat,noi suntem intr-un program de inteligenta artificiala,programati sa vedem,sa auzim sa simtim,doar asa cum vor EI.SUNTEM SCLAVI PE PLANTATIA PAMANT,SUNTEM LEGATI CU CATUSE DAR NU LA MAINI CI LA MINTE CACI SUNTEM CONTROLATI SA GANDIM PENTRU EI.De cate ori ne jignim ,aici de exemplu,facem jocul lor, si le daruim energie negativa care este elixir pentru ei
Suntem sclavi lor dar si hrana lor prin toata trairea noastra negativa,care im mare parte este insuflata de ei mental.Bineinteles, daca devii constient de ganduri,de starea ta,si o schimbi automat,incepi sa te eliberezi de ei, fiindca nu le place energia inalt vibrationala,ii cam arde.
Astfel ne-au tinut prizonieri de mii de ani,obligati la reintrupari,stergandu-ne memoria,si adormindu-ne constiinta pentru a nu ne putea aminti cine suntem.Ei stiu cine suntem si le este frica de noi, dar mai ales au marea frica de a ne pierde prin trezirea constiintei,fiindca ei ar ramane fara hrana energetica a sufletului nostru.Ei nu mai detin suflet, deci nu-si pot sustine viata decat daca ne poseda pe noi.
In acest caz vor trebui sa se intoarca la Dumnezeu,adica la iubire si nu vor aceasta.
Asta-i marea lor lupta pentru sufletele noastre.
DE ACEEA TOT INSIST PLICTISANDU-VA CU TREZIREA SPIRITUALA,ACEASTA VA VA FACE LIBERI,ADICA VA VETI MANTUI.Mantuirea care ne-a fost noua prezentata,pe care o stie toata lumea, nu face decat sa ne tina prizonierii acestor entitati.
MANTUIREA VOASTRA ESTE TREZIREA SPIRITULUI VOSTRU.ATAT!
EU SUNT D
Didona, tu daca te-ai trezit, ce-ai dobandit in plus fata de noi ceilalti?
ȘtergereROMANIA va avea soarta IUGOSLAVIEI, va fi divizata si teritoriul sau va fi
RăspundețiȘtergereA N E X A T ,,vecinilor": TRANSILVANIA de nord UNGARIEI, BANATUL-SERBIEI, DOBROGEA -BULGARIEI, si MOLDOVA -,,REPUBLICII MOLDOVA"
MASONII SI EVREII SI ,,AGENTURILII STRAINE" ,,LUCREAZA DE ZOR LA ACEST DEZIDERAT, ...BINEANTELES ..NE VOR"AJUTA...AMERICANII ", cu a lor...,,ARMATA"...iar rezultatili se vor vedea ca in LIBAN si ...SIRIA...ruine.., refugiati si H A O S ,,
Mai aveti rabdare o tira ...veti vedea live ...pe sticla aceste .. EVENIMENTE...
Dar tu an12:18 cum de cunosti planurile lor,esti unul dintre ei?
ȘtergereAn.12.18., nu stiu cine esti, dar esti foarte pervers...Stii ca romanii sunt infricosati si necajiti, ca traiesc greu, dar tu vrei sa-i aduci la deznadejde cu ceea ce spui, sa le mai pui ''sare pe rana''. Ghici ce : n-o sa reusesti. Nu e deloc o.k. ce faci...PS. Pe Dumnezeu l-ai intrebat ce planuri are cu romanii ? S-ar putea sa nu-i placa ce scrii tu aici ( ori te pomenesti ca asta e dorinta ta ?! ). PS2. E adevarat ca ''mamaliga'' explodeaza greu, dar si daca o va face...vai de cei care vor fi ''arsi''...Si inca ceva : sa stii ca un om, sau un popor, care nu mai are nimic de pierdut, decat viata, poate deveni foarte periculos pentru cel care-i doreste pieirea. Sa nu uiti asta...
ȘtergereAnonim 12:18 eşti sigur că o să fim ,,ajutati" să ne divizăm ,DE AMERICANI ŞI NU DE RUŞI ??? Dar e ,,normal" să ţi apară comentariul ,aici la dna Maria .
RăspundețiȘtergereo7,35 Ion Bianu fost presedinte al Academiei Romane de loc ardelean de pe Tirnave a dat raspuns la intrebarea .
RăspundețiȘtergereA fost
Maiorescu TRADATOR??
Bianu prieten si apropiat al regelui Carol I,pe care l-a avertizat asupra lui Maiorescu ca e spion si al rusilor si al germanilor.
Dar Bianu fiind mai batrin moare si regele uita cele spuse de acesta numindu-l pe Maiorescu Prim Minitru al Romaniei.
Dar dupa citeva luni regele isi aduse aminte de vorbele lui Bianu si il Destituii urgent pe Maiorescu.
Povestea o stiu de la Comsa Nicolae un urmas de-al lui Bianu de loc din acelasi sat de pe Tirnave si ea ar putea sa fie si in cartile lui Mos Bianu ultima aparuta acum citva ani cu ocazia dezvelirii in satul acestuia a unei statui
Acesta putea fi si explicatia pentru intriga in urma careia EMINESCU a fost internat la nebuni si in final ASASINAT-craciun