duminică, 3 iunie 2018
CORUPŢIA A UCIS ZECE COPII !
2 Iunie 2018 ,ora 23,35 !
Dragii mei,
..
În aceasta noapte,in timp ce scriam aici pe Blog, aud glas care spune asa:
"Corupţia a ucis 10 copii ."
Prieteni dragi,din păcate vom auzi de zece copilasi morti din pricina cresterii nivelului de coruptie.
Da ! Cu adevarat CORUPTIA UCIDE vieti nevinovate !!!
.
Ce anume se va intampla sau unde anume si cand,eu nu stiu a va spune.
Ceea ce stiu, si cu durere in suflet va spun, zece copilasi nevinovati vor muri din pricina CORUPTIEI .
.
Lipsa fondurilor financiare din spitale ,din scoli si maternitati, din orfelinate ,indolenta si reaua intentie nu aduc decat ,lacrimi si suferinta din toate părtile.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului pentru acesti copilasi, pentru ca ei sa nu plateasca cu viata pentru nepăsarea celor care ar putea face ceva bun si pentru ei,si nu o fac.
Prieteni dragi, sa avem grija de cei dragi nouă,sa-i iubim cu inima si cu sufletul, si sa nu uitam niciodata ca sa le marturisim cât de mult îi iubim.
IUBIREA fratilor,ne face SCARA catre DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI; ne apropie de DIVINITATE !
Sa daruim IUBIRE si vom primi inzecit inapoi de la PREA SFANTA TREIME si de la MAICA LUMINII ,Cărora Li se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin.
Cu dragoste,Maria.
Astazi e audiat de judecatori, Alin Anastasescu al doilea administrator de la Clubul Coleciv,si victimele incendiului.Plata daunelor in final se vor faca de Primaria capitalei si inspectoratul de urgenta,daca nu vor aparea si alti vinovati.
RăspundețiȘtergereProverò a dividere questo mio messaggio in più parti.
RăspundețiȘtergere1- Chi uccide un bambino, direttamente o indirettamente, uccide il mondo. E uccide Cristo. Come Erode, che fece una strage di Innocenti per uccidere Cristo.
Ma l’anima immortale di ogni individuo ha molto più valore della vita fisica su questa Terra. «Che gioverà a un uomo se, dopo aver guadagnato tutto il mondo, perde poi l’anima sua? Che darà l’uomo in cambio dell’anima sua?» Matteo 16:26
Ma è pure vero che anche il più sottile filo d'erba non si muove senza che l'abbia voluto Dio.
E allora noi ci chiediamo: perché il Dio buono e amorevole della Bibbia permette che milioni di bambini innocenti muoiano, anche attraverso inondazioni e guerre spietate? La risposta che la limitata logica umana riesce a dare è il sillogismo per cui il Dio che permette tutto questo è un Dio spietato e crudele. Ecco perché molti si allontanano da Dio.
1- Cine ucide un copil, direct sau indirect, ucide lumea. Și îl ucide pe Hristos. Ca și Irod, care a masacrat pe Innocenti să omoare pe Hristos.
Dar sufletul nemuritor al fiecărui individ are mult mai multă valoare decât viața fizică pe acest Pământ. "Ce va câștiga un om dacă, după ce a câștigat întreaga lume, își pierde sufletul? Ce va da omul în schimbul sufletului său? "Matei 16:26
Dar este adevărat că chiar și cea mai subțire lamă de iarbă nu se mișcă fără voia lui Dumnezeu.
Deci ne întrebăm: de ce Dumnezeul bun și iubitor al Bibliei permite milioane de copii nevinovați să moară, chiar și prin inundații și războaie nemiloase? Răspunsul pe care le poate oferi logica umană limitată este silogismul pentru care Dumnezeu, care permite toate acestea, este un Dumnezeu nemilos și crud. Acesta este motivul pentru care mulți se întorc de la Dumnezeu.
2- Ma se esaminiamo più da vicino la questione, ci rendiamo conto che questo sillogismo si basa sull'errata costruzione per cui la morte è sempre un male in quanto questa vita fisica e il mondo materiale sarebbero tutto ciò che realmente esiste.
RăspundețiȘtergereEppure la Bibbia spiega che ogni persona ha un’anima che vivrà per sempre, molto tempo dopo che la vita fisica sulla Terra sia finita (Matteo 25:46). La Bibbia sottolinea costantemente il fatto che l’anima immortale di ogni individuo ha molto più valore della vita fisica su questa Terra.
Mi viene in mente la lettera che l'Apostolo Paolo scrisse dal carcere ai Filippesi per incoraggiarli. Paolo scrive: «Infatti per me il vivere è Cristo e il morire guadagno. Ma se il vivere nella carne porta frutto all'opera mia, non saprei che cosa preferire. Sono stretto da due lati: da una parte ho il desiderio di partire e di essere con Cristo, perché è molto meglio» Filippesi 1:21-23.
2 - Dar dacă ne uităm mai atent la această întrebare, ne dăm seama că acest silogism se bazează pe o construcție greșită, pentru care moartea este întotdeauna un rău pentru că această viață fizică și lumea materială ar fi tot ceea ce există cu adevărat.
Cu toate acestea, Biblia explică faptul că fiecare persoană are un suflet care va trăi pentru totdeauna, mult după ce viața fizică pe Pământ sa sfârșit (Matei 25:46). Biblia accentuează în mod constant faptul că sufletul nemuritor al fiecărui individ are mult mai multă valoare decât viața fizică pe acest Pământ.
Îmi amintesc de scrisoarea pe care apostolul Pavel a scris-o din închisoare filipienilor pentru ai încuraja. Pavel scrie: "De fapt, pentru mine trăiesc Hristos și câștig de moarte. Dar dacă trăiesc în carne poartă rodul muncii mele, nu aș ști ce să prefer. Sunt strâns de două părți: pe de o parte am dorința de a pleca și de a fi cu Hristos, pentru că este mult mai bine »Filipeni 1: 21-23.
3- Secondo lo scettico, la morte di un innocente è sempre, in ogni caso, una cosa cattiva. In questi versi, però, Paolo stabilisce il presupposto per non rinnegare la morte e non temerla. Paolo, un cristiano fedelissimo, ha detto che la morte era un visitatore ben accolto. Infatti, egli sostiene che la fine della sua vita fisica sulla Terra era «molto meglio» rispetto alla sua continuazione. Per Paolo, nonché per qualsiasi vero fedele che non teme la morte, la cessazione della vita fisica non è una perdita, ma un guadagno.
RăspundețiȘtergereTale visione viene applicata anche per i bambini innocenti dal momento che sono in condizioni di sicurezza o “garanzia” di andare presso il Padre quando muoiono per un motivo o per un altro.
Altri passi della Bibbia mostrano che la perdita della vita fisica non è di per sé il male. Il Profeta Isaia riassume sinteticamente la situazione quando fu ispirato a scivere che:
«Il giusto muore, e nessuno vi bada; gli uomini buoni sono tolti di mezzo, e nessuno considera che il giusto è tolto di mezzo per sottrarlo ai mali che sopraggiungono. Egli entra nella shalom; quelli che hanno camminato per la retta via riposano sui loro letti» Isaia 57:1-2
3 - Potrivit scepticului, moartea unui nevinovat este întotdeauna, în orice caz, un lucru rău. În aceste versete, însă, Pavel stabilește presupunerea că nu trebuie să nege moartea și să nu ne temem de ea. Pavel, un creștin credincios, a spus că moartea era un vizitator binevenit. De fapt, el susține că sfârșitul vieții sale fizice pe Pământ a fost "mult mai bun" decât continuarea lui. Pentru Pavel, precum și pentru orice credincios adevărat care nu se teme de moarte, încetarea vieții fizice nu este o pierdere, ci un câștig.
Această viziune se aplică și copiilor nevinovați, deoarece aceștia se află într-o stare de siguranță sau "garanție" de a merge la Tatăl atunci când aceștia mor pentru un motiv sau altul.
Alte pasaje din Biblie arată că pierderea vieții fizice nu este rău în sine. Profetul Isaia rezumă situația sintetic când a fost inspirat să scrie:
"Omul cel drept moare și nimeni nu te privește; oamenii buni sunt scoși din cale, și nimeni nu consideră că cel neprihănit este scos din cale să-l salveze de relele care vin. Intră în șalom; cei care au mers pe calea dreaptă se odihnesc pe paturile lor »Isaia 57: 1-2
4- Isaia riconosce che la gente considera la morte dei giusti come una cosa ingiusta. Egli ha chiaramente affermato che questa visione non corretta della morte era dovuta al fatto che la maggior parte della gente non pensa al fatto che quando una persona giusta o innocente muore sia una persona «sottratta ai mali» ed entra «nella pace». Quindi sorge spontaneo chiedersi: se Dio non sottrae me insieme ai bambini dalla sofferenza che scaturisce dalla vita, significa che anche io faccio forse parte di quel “male” verso il quale viene sottratto il giusto? Sono forse io il male per non meritare nemmeno la morte del giusto? Questo dovrebbe farci riflettere molto.
RăspundețiȘtergere4 Isaia recunoaște că oamenii consideră că moartea celor neprihăniți este un lucru nedrept. El a declarat în mod clar că această viziune incorectă a morții se datorează faptului că majoritatea oamenilor nu se gândesc la faptul că atunci când o persoană dreaptă sau nevinovată moare, el este o persoană "luată de la rele" și intră "în pace". Deci, este normal să ne întrebăm: dacă Dumnezeu nu mă ia de la suferința care vine din viața copiilor, înseamnă că și eu fac parte din acel "rău" spre care este luat dreptul? Sunt eu răul pentru a nu merita și moartea celor neprihăniți? Acest lucru ar trebui să ne facă să reflectăm mult.
5- Il salmista scrive: «Preziosa è agli occhi di Yahwéh la morte dei Suoi fedeli» (116:15). La morte non è intrinsecamente malvagia sebbene porti tristezza. In realtà la Bibbia indica che la morte può essere un grande guadagno in cui una persona retta viene tolta dal male a cui viene permesso di entrare nella pace e nel riposo. Dio considera la morte dei suoi fedeli seguaci come un qualcosa di altamente prezioso. Gli scettici che caricano di cattiveria Dio perché ha posto fine alle vite fisiche di tantissimi bambini innocenti sono in grande errore. Rifiutando di riconoscere la realtà dell’anima immortale, gli scettici non considerano il fatto che la morte di bambini innocenti è per loro una benedizione, ovvero la benedizione di essere sottratti da una vita di stenti nelle mani di una società corrotta. Affinché uno scettico possa legittimamente criticare Dio di crudeltà, egli deve dimostrare che non c’è anima immortale, e che la vita fisica sia l’unica realtà. In Romani 3:9-19 si legge:
RăspundețiȘtergere5- Psalmistul scrie: "Prețios în ochii DOMNULUI este moartea credincioșilor Lui" (116: 15). Moartea nu este inerent rău, deși aduce tristețe. În realitate, Biblia indică faptul că moartea poate fi un câștig mare în care o persoană dreaptă este îndepărtată de răul care este permis să intre în pace și să se odihnească. Dumnezeu consideră moartea urmașilor săi credincioși drept ceva foarte prețios. Scepticii care îl acuză pe Dumnezeu, pentru că a pus capăt vieții fizice a atâtor copii nevinovați, se află într-o mare greșeală. Prin refuzul de a recunoaște realitățile sufletului nemuritor, scepticii nu ia în considerare faptul că moartea copiilor nevinovați este o binecuvântare pentru ei, sau binecuvântarea de a fi luat de la o viață de greutăți în mâinile unei societăți corupte. Pentru ca un sceptic să-l critice pe Dumnezeu în mod legitim pentru cruzime, trebuie să dovedească faptul că nu există suflet nemuritor și că viața fizică este singura realitate. În Romani 3: 9-19 citim:
6.Că iată întru fărădelegi m-am zămislit şi în păcate m-a născut maica mea.
Ștergerepsalm 50
nasterea in pacate a unui copil poate sau aduce moartea ca scris este '' pacatul aduce moartea '' , important este SA FIE BOTEZAT cind il prinde moartea
in CREDINTA ADEVARATA ca e scris
Psalmistul scrie: "Prețios în ochii DOMNULUI este moartea CREDINCIOSILOR LUI .
RESTUL SUNT IRELEVANTI ca scris este ''.... lasă morţii să-şi îngroape morţii lor.” (Mt. 8, 22)
6- «Non c’è nessun giusto, neppure uno. Non c’è nessuno che capisca, non c’è nessuno che cerchi Dio. Tutti si sono sviati, tutti quanti si sono corrotti. Non c’è nessuno che pratichi la bontà, no, neppure uno. La loro gola è un sepolcro aperto; con le loro lingue hanno tramato frode. Sotto le loro labbra c’è un veleno di serpenti. La loro bocca è piena di maledizione e di amarezza. I loro piedi sono veloci a spargere il sangue. Rovina e calamità sono sul loro cammino e non conoscono la via della pace. Non c’è timor di Dio davanti ai loro occhi. Or noi sappiamo che tutto quel che la Legge dice, lo dice a quelli che sono sotto la Legge, affinché sia chiusa ogni bocca e tutto il mondo sia riconosciuto colpevole di fronte a Dio; perché mediante le opere della Legge nessuno sarà giustificato davanti a Lui; infatti la legge dà soltanto la conoscenza del peccato».
RăspundețiȘtergere6- "Nu este nimeni drept, nici măcar unul. Nu este nimeni care să înțeleagă, nu este nimeni care să caute pe Dumnezeu. Toți s-au rătăcit, toți fiind corupți. Nu este nimeni care practică bunătatea, nu, nici măcar unul. Gâtul lor este un mormânt deschis; cu limbile lor au comis fraude. Există o otravă de șarpe sub buzele lor. Gura lor este plină de blestem și amărăciune. Picioarele lor sunt grabnice să vărsăm sânge. Ruina și calamitățile sunt pe drum și nu cunosc calea păcii. Nu există teamă de Dumnezeu înaintea ochilor lor. Acum știm că tot ceea ce spune legea spune celor care sunt sub Lege, astfel încât fiecare gură este închisă și întreaga lume este găsită vinovată înaintea lui Dumnezeu; căci prin faptele Legii nimeni nu va fi îndreptățit înaintea Lui; căci legea numai dă cunoștință despre păcat ".
7- La mancanza di riconoscere la realtà dell’anima e il regno spirituale si tradurrà sempre in una visione distorta della natura di Dio. Molte cose lo scettico non le capisce perché rifiuta l’idea che esista l’anima immortale e il regno spirituale. «Il giusto perisce» mentre «prospera la via degli empi» (Geremia 12:1), e nessuno considera che non viene permessa la morte al giusto per arrecargli del male, ma per portarlo via proprio dalla prosperità terrena degli empi.
RăspundețiȘtergereAnche se nulla al mondo può sottrarci al nostro dovere di amore e protezione verso questi piccoli, anche se la loro morte porta la più grande tristezza che la nostra vita possa contemplare, i disegni di Dio sono imperscrutabili e talvolta estremamente difficili da accettare ma indiscutibili.
Ci consoli la certezza che questi piccoli sempre lasciano il mondo accompagnati dalle schiere di angeli che l'Eterno sicuramente ed amorevolmente invia per sollevarli nella Luce.
7. Lipsa recunoașterii realității sufletului și a spiritelor spirituale va duce întotdeauna la o viziune distorsionată asupra naturii lui Dumnezeu. Multe lucruri pe care scepticul nu le înțelege, deoarece respinge ideea că sufletul nemuritor și tărâmul spiritual există. "Cel neprihănit va pieri", în timp ce "calea prosperilor răi" (Ieremia 12: 1) și nimeni nu consideră că moartea nu este permisă celor drepți să-i aducă rău, ci să-l îndepărteze de prosperitatea pământească a celor răi.
Chiar dacă nimic din lume nu poate scăpa de îndatoririle noastre de iubire și protecție față de acești micuți, chiar dacă moartea lor aduce cea mai mare tristețe pe care viața noastră o poate contempla, desenele lui Dumnezeu sunt impresionante și, uneori, extrem de greu de acceptat, dar incontestabile.
Suntem mângâiați de certitudinea că acești micuți întotdeauna părăsesc lumea însoțită de gazdele de îngeri pe care Eternul le trimite în mod sigur și cu iubire pentru a le ridica în Lumină.
Ho finito! Geraldina