joi, 2 martie 2017

ÎNCEPE URGIA ÎMPOTRIVA CRESTINILOR !

xx                                    

                                      ATENŢIE !!!

Pe acest Blog DUMNEZEU EXISTA -MARTURII, nu se vor publica Comentariile injurioase,vulgare,precum si cele care aduc jignire cititorilor ,dar si administratorului acestui Blog! 

                                 

                                1 Martie 2017,ora  22, 15 !

                                        Dragii mei,

În aceasta seara,în timp ce scriam aici pe Blog, aud glas care spune ceva cutremurator.
Glasul spunea cu ură , asa:

                   "Dragi  Creştini???
               Urgia este fraţi, iaduri ,creştini !
             Urgia este că ,vă porecliţi creştini!"         
                    
Image result for BISERICA IMAGINI..

Clipă în care ,văd mai multe Sfinte Icoane si Iconite, care erau băgate ca într-o menghină cu dinţi din fier,ce arăta asa ca o greblă dublata.
O mână apasă si mai tare dintii din fier, pozitionandu-i pe Chipul Sfintilor din Icoane, si astfel ,trageau de o manetă în jos,distrugandu-le, ca si cum ar fi fost oameni în carne si oase.
Vad în menghina cu dinţi de oţel, pe SFINTII TREI IERARHI,VASILE ,GRIGORE şi  IOAN.
O mână criminală, asezase Iconita între dinţii menghinei, in asa fel încât ,dintii din fier sa patrunda Chipurile celor trei Sfinti.

Image result for greblaImage result for sfintii trei ierarhi
Iar în timp ce aceasta mână criminală distrugea Sfintele Icoane,aud glas care spune aşa:
                       Şi pe Poporul meu....,
                Nimeni nu este împotriva mea!"

Image result for BISERICA IMAGINIImage result for BISERICA IMAGINIImage result for BISERICA IMAGINI...

Iar distrugerile de ODOARE SFINTE ale Crestinilor,continuau.
Cu atata precizie,cu atâta ură,mâna criminală aşeza SFINTELE ICOANE  intre dintii din fier, în aşa fel încât,acestia sa patrundă în ochi,in gură,nas, peste tot Chipul Sfant.
                  Dragii mei, frati si surori întru Domnul,

Trebuie sa ne apăram CREDINŢA întru IISUS HRISTOS si intru Măicuta Domnului,chiar cu pretul vietii noastre.
IISUS HRISTOS a fost scuipat, bătut cu palmele peste faţă, bătut cu ramuri de spini peste trupul Prea Curat si Prea Sfant; în loc de apă ,I s-a dat oţet si fiere in varful unei trestii pe un burete.
Din Trupul Său Prea Sfant,au curs şiroaie de sânge sfant.
Din ochii Săi Prea Sfinţi, în loc de lacrimi ,au curs izvoare de sânge Prea Curat.
A fost rastignit si chinuit pe Cruce; si nu S-a lepădat de noi.

Image result for isus rastignit

Ci a grait aşa:

                   "Tată,iarta-le lor, că nu ştiu ce fac!"

Să facem scut fratilor, în SFINTELE BISERICI ale noastre,ca sa apărăm CASA DOMNULUI si SFINTELE  ICOANE ,pe care noi le venerăm si ne închinăm lor, şi care ,reprezintă cu adevărat Chipurile Sfintilor Lui Dumnezeu si ai Maicii Domnului . Reprezintă adevaratul Chip al Prea Sfintei Treimi si al Prea Sfintei Nascatoarei de Dumnezeu; reprezintă Cerul Sfant ,din Cerul Lui Dumnezeu.
Orice ne-ar astepta fratilor, si oricât am suferi, sa nu ne lepădăm de HRISTOS!
Să nu renuntam la CREDINTA crestin ortodoxa,sa nu renuntam la Sfintele Icoane.
Sa îndurăm orice ,pentru mantuirea sufletului nostru,aşa cum si Hristos a pătimit pentru noi toti, pentru mântuirea noastra.
                                     Cu dragoste,Maria.
P.S.

Din inimă si din suflet,aduc multumiri tuturor celor care au pus si pun o cărămidă sau mai multe, la ZIDIREA  CUVANTULUI  LUI DUMNEZEU!
Vă asigur pe toti dragilor,că mă rog pentru fiecare in parte,iar 
DARUL vostru ,vă va fi dat înapoi de Dumnezeu si de Măicuta Domnului,înzecit si poate chiar însutit. 


Ajutorul tău pentru zidirea Cuvântului 
Lui Dumnezeu,este de nepretuit!

DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE  ADEVARULUI DUHULUI SFANT! 




https://plus.google.com/.../SC4N4eBme14


7 days ago - DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME, ALE ADEVARULUI DUHULUI SFÂNT ! DONATII PENTRU URMATOARELE DOUA VOLUME ,ALE ...



https://plus.google.com/.../CCD4pSVdgtb


Dec 7, 2016 - CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANTVA COSTA DOAR 28 LEI,  PENTRU LUNA DECEMBRIE 2016  si pentru tot anul 2017 !! CARTEA ADEVARUL DUHULUI SFANT, VA


107 comentarii:

  1. Fratilor,a te inchina la icoana e idolatrie,nu icoana te mantuieste,ci doar Hristos.Credinta nu trebuie arata in icoane,ci in realitatea ta,in faptele tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte putine cunosti tu, Anonim2 martie 2017, 11:48. Sigur esti pocait neoprotestant. A te ruga in fata unei icoane nu este idolatrie, pentru ca icoana nu este decat o poarta catre Divin. Icoana nu este Dumnezeu, iar crestinii ortodocsi si catolici stiu prea bine aceasta. Cand un crestin ortodox sau catolic se roaga in fata unei icoane nu se roaga si nu se inchina ei ci se conecteaza direct la Divin, care inseamna altceva. Asa ca inceteaza cu asemenea afirmatii. Nu incurca si nu amesteca lucrurile, caci tu in mintea ta faci o confuzie mare, dar nu-i de mirare in ce te priveste caci asa vi s-a prelucrat voua la adunarea de pocaiti, acuzand alte religii ca nu ar fi bune si ca numai voi, neoprotestantii, spuneti adevarul. Sunteti intr-o eroare. Nu tot aruncati cu piatra ca nu aveti dreptate. Gresiti amarnic.

      Ștergere
    2. Anonim 11:48, din pacate nu ai inteles nimic (sau mai nimic) din iconografie. Rezulta ca nu ai inteles mai nimic din ceea ce-nseamna a fi crestin. Cei ce cinstesc icoanele se ridica cu mintea , inima si sufletul la amintirea si cinstirea prototipurilor.
      Vreau sa va mai reamintesc si faptul ca de fiecare data atitudinile deviante si dure ale unor crestini au fost condamnate de ortodoxie. Fermitatea ortodoxa in a-si apara credinta a fost, insa, exemplara. Uneori a reusit, alteori nu. Atunci cand a reusit s-a bucurat pentru intoarcerea "fiilor ratacitori" Cand nu a reusit, i-a mustrat cu fermitate anatemizandu-i si lasandu-i dupa propria lor voie in sama satanei, asa cum au facut Sfintii Apostoli cu ereticii din vremea lor. (Corinteni 5,5).

      Toate cele bune !

      Ștergere
    3. Acel anonim e Martor a lui Iehova, sunt mai totii analfabeti , cultura slaba , dar vin cu tupeu peste tot sa converteasca, Orb pe orb la groapa duce.

      Ștergere
    4. Lazar Marian Tudorel3 martie 2017 la 14:38

      Tu, cel ce zici că a te închina la icoane este idolatrie, ți-a zis Dumnezeu direct aceasta, ai dedus din Scriptură sau ți-a spus altul și tu l-ai crezut fără să verifici?

      Ștergere
    5. Anonime, hai lasa teologia si dogmatica pe seama altora mai competenti. Problema icoanelor a fost transata de mult timp, de catre un sinod, si nu de catre habarnisti.

      Ștergere
    6. Pentru cei ce nu cred in Icoane voi aveti fotografi cu cei dragi" copii,sotii,mame,tati..Asa avem si noi fotografi sau Icoane.deci nu este Idolatrie.

      Ștergere
  2. An 11:48 ,creștinii când se închină la icoane , se închină la Sfântul pe care i-l reprezintă icoana, si nu la lemnul,vopseaua cu care a fost făcută.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim2 martie 2017, 12:42,si daca nu are icoana cu sfantul respectiv nu are efect ruga ?

      Ștergere
    2. Are efect ruga, dar vazand chipul sfantului respectiv in fata ochilor intri mai repede in contact cu el. Deci este totul mai rapid si mai puternic.

      Ștergere
  3. Au martirizat Sfinții din nou prin distrugerea icoanelor intr-un ritual de tortura!

    RăspundețiȘtergere
  4. N.ai auzit de atatea Icoane Facatoare de Minuni,daca ai credinta chiar te tamaduiesti !dar ce-ti spun tie ca se vede ca nu esti crestin ortodox.asa ca lasa-ne si vezi-ti de viata ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim2 martie 2017, 12:59,credinta este o putere enorma .Daca crezi cu adevarat ca un ciocan te poate vindeca sa sti ca asa va fi. puterea nu este in acea icoana .

      Ștergere
  5. Iisus este și în icoane.Icoanele sunt vii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi aduc aminte ca am citit despre viata Sf Maxim dar nu stiu titlu , unde spunea ca la o intilnire cu mai marii biserici cum inaintea lor pe petete era un tablou cu SF GRIGORE VASILE SI IOAN, cum acei sfinti au iesit din tablou si au prins viata si la dus pe sf Maxim in cer si ia aratat o vedenie "VEDEAM CUM ISUS VORBESTE CU ACESTI SFINTI PENTRU SALVAREA OMENIRII, SI ISUS SPUNE CINE DIN VOI VREA SA MAI COBOARE PE PAMINT CA SA AJUTE LA SALVAREA OMENIRII PT ULTIMA DATA etc....etc vi viziunea continua" deci cred ca este vorba despre aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim 11:48 esti trebuie sa te mai documentezi Crestin ortodox poate explica pentru tine mai bine Multumesc crestin ortodox

    RăspundețiȘtergere
  8. https://www.youtube.com/watch?v=RebjXaK6gEw&feature=youtu.be

    https://www.youtube.com/watch?v=HAZHtJAEXBk&feature=youtu.be

    RăspundețiȘtergere
  9. https://www.youtube.com/watch?v=M1j8eLc8MrM

    RăspundețiȘtergere
  10. Biblia spune ca idolii nu au Ochi sa vada urechi sa auda sau duh care sa-I insufleteasca .Vine vremea cand inchinatorii adevarati se vor inchina in duh si adevar .sant de acord cu comentatorul de Mai sus.Doar Iisus Hristos iti da mantuirea.Dumnezeu sa-I lumineze pe toti sa vada calea adevarata.Cercetati scripturile si vedeti ce spun despre idoli .Ce ajutor iti poate da un lemn pictat de mana omului?Oare nu Dumnezeu a creat totul?De asta este suparat Dumnezeu ca oamenii nu se inchina Lui in duh si adevar.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim2 martie 2017, 14:13, icoanele nu sunt idoli. Iar o iei razna. Am mai vorbit alta data despre acest subiect cu tine. Nimic nu ai inteles, fata mea.

      Ștergere
    2. Nu ai inteles, Anonim 14:13. O sa intelegi...

      Ștergere
    3. Foarte adevărat ce spui. Nu icoanele fac minuni, ci Sf. Treime poate face. Este porunca scrisă în Biblie.

      Ștergere

    4. Anonim2 martie 2017, 15:24,sunt creatii ale oamenilor ? De ce nu va rugati in fata unui copac sau al orcarui element ce face parte din creatie? Vorbesti prostii si mai faci si pe interesanta

      Ștergere
    5. Termina Anonim3 martie 2017, 13:56. Esti habarnist mai pocaitule neoprotestant. Daca nu cunosti ortodoxia nu comenta aiurea. Nici nu mai obosesc sa-ti explic caci esti spalat la creier, acolo la adunarea voastra pocaiasca. Vai de voi.

      Ștergere
    6. Anonim3 martie 2017, 21:09,m-am nascut in ortodoxie si sincer nu ma reprezinta. Iubesc oamenii de la care am ce invata care in ciuda manipularii au o gandire inteleapta .Nu sunt pocaita ,cunosc ortodoxia destul de bine si cred ca orice religie este creata pentru a duce in eroare si pentru prospera anumite personaje .DEZGUSTUL meu sa format tot din cauza celor care practica aceste religii,concluzia mea este ca nu exista dreptate si Adevar in absolut nici o religie. Am inceput sa caut sa invat si sa ma cunosc ,cati dintre voi au incercat sa se cunoasca si sa se inteleaga ,intr-un final am inteles ca nu biserica,icoana sau preotul
      ne mantuieste si ne duce pe calea buna .Noi insine suntem cei in putere de a face acest lucru,daca eu m-am schimbat in bine dupa ce am inteles toate acestea ..inseamna ca aceasta este calea buna. Draga mea nu stiu cine este mai spalat pe creier ,tu care te agiti spunandu-mi ca nu cunosc
      ortodoxia sau eu care-ti spun ca nu religia,icoana ...etc te mantuieste.Prima religie pe acest pamant a fost hinduismul apoi sa interpretat si sa ajuns la cel mai mare fals care se manifesta azi.Nici Isus nu a fost crestin ,crestinismul a aparut dupa El, fiind o INTERPRETARE de prost gust a ceea ce a spus Isus. Creștinismul a apărut în prima jumătate a secolului I, fiind credința unui grup de evrei palestinieni care l-au identificat pe Isus din Nazaret cu Mesia.Principalele ramuri ale creștinismului sunt reprezentate de Biserica Ortodoxă Răsăriteană și Biserica Romano-Catolică, urmate de bisericile protestante.
      După numărul de credincioși, ortodocșii formează în lume a doua comunitate creștină, după Biserica Catolică. ORTHO-DREPT,DOXA- OPINIE ceea ce mi se pare foarte eronat deoare nu are nici o legatura cu opinia dreapa .
      ORICUM ITI DORESC CA TOT CE ESTE GRESIT IN GANDIREA TA SA FIE INDREPTAT,SA-TI GASESTI LINISTEA,PACEA,ARMONIA SA IUBESTI NECONDITIONAT SI TOATE ACESTEA SE VOR REVARSA ASUPRA TA.

      Ștergere
    7. Anonim4 martie 2017, 13:16, in ortodoxie nicaieri nu este precizat faptul ca icoana mantuie. De unde o mai scoti tu pe asta? Insa un lucru este important: icoanele nu sunt idoli, daca aceasta ai vrut sa scoti in evidenta.

      Ștergere
  11. Si poporul Israel a fost neascultator de Dumnezeu.a facut un vitel de aur iar cand Moise a coborat de pe munte a sfaramat tablele legii apoi le-a dat din nou cele 10 porunci .Sa nu ai alti Dumnezei in afara de mine ,Sa nu ATI faci chip cioplit.Daca oamenii S-ar inchina Lui Dumnezeu cel viu atunci altfel ar Sta lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cei care vorbesc din știință sau neștiința, icoana nu este idolatrie, sa va ferească Dumnezeu sa ziceți astfel de cuvinte blafemice.
    Dumnezeu-Cuvântul a Domnului nostru Iisus Hristos, este mărturia întrupării Sale adevărate şi sfinţitoare. Din acest motiv icoana este numită şi Evanghelia în imagini. În această privinţă, Sfântul Vasile cel Mare ne învaţă zicând: „Ceea ce cuvântul comunică prin auz, pictura o arată în chip tăcut, prin reprezentare”
    Învăţătura de credinţă despre sfintele icoane a fost formulată de Sinodul al VII-lea Ecumenic din anul 787 pe temeiul cuvintelor Sfântului Apostol şi Evanghelist Ioan: „Şi Cuvântul S-a făcut trup şi S-a sălăşluit între noi” (Ioan 1, 14), mărturiseşte: „după cum chipul cinstitei şi de viaţă făcătoarei Cruci, asemenea să se aşeze şi cinstitele şi sfintele icoane, făcute în culori sau mozaic, sau din alt material potrivit, în Sfintele Biserici ale lui Dumnezeu, pe sfintele vase şi veşminte, pe pereţi şi pe scânduri, în case şi pe drumuri şi icoana Domnului şi Dumnezeului, Mântuitorul nostru Iisus Hristos, şi cea a Sfintei Preacuratei noastre Stăpâne, de Dumnezeu Născătoare, ale cinstiţilor Îngeri şi ale tuturor sfinţilor şi cuvioşilor bărbaţi. Căci dacă vor fi văzuţi mai des zugrăviţi pe icoane, cu atât mai vii vor fi în faţa respectivilor care îi privesc, reînviindu-se memoria şi dorul de prototipul lor, le vor săruta şi le vor da închinarea cinstită, dar nu adorarea deplină, care după credinţa noastră se cuvine numai firii dumnezeieşti” (Dr. Nicodim Milaş, Canoanele Bisericii Ortodoxe)
    A respinge cinstirea icoanei înseamnă a respinge taina întrupării Fiului lui Dumnezeu şi a nesocoti întreaga lucrare de mântuire a neamului omenesc, prin urmare icoanele pictate înfăţişează nu chipul omului stricăcios, ci chipul omului luminat şi sfinţit prin harul lui Dumnezeu, dăruit oamenilor prin Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, şi împărtăşit de Duhul Sfânt, pentru ca oamenii să devină „fii ai lui Dumnezeu” după har.



    RăspundețiȘtergere
  13. Ne rugam Maicii Domnului si sfintilor sa se roage pentru noi pacatosii pt ca rugaciunea lor are trecere mai mare decat a noastra. Ne rugam si direct Sfintei Treimi, lui Dumnezeu, lui Iisus Hristos si Sfantului Duh. Intotdeauna ne rugam in duh si adevar si in fata icoanelor si oriunde in alte locuri ne aflam.

    RăspundețiȘtergere
  14. Icoana este si o fereastra spre Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Cu tot respestul va spun fara jigniri ca si Diavolul are multe fete.Are puterea sa insufleteasca icoanele ca oamenii sa nu se inchine la Dumnezeu cu adevarat .El se poate transforma in inger de Lumina si sa faca minuni Mari ca sa insele lumea.Ii respect pe toti de pe acest blog si mi-ar placea sa cunoasteti adevarul curat .Biblia este cartea vietii
    acolo scrie adevarul .Cei ce aveti indoieli in privinta asta va indemn din toata inima sa cautati adevarul.

    RăspundețiȘtergere
  16. Dumnezeu n-a creat oamenii ca sa se-nchine la icoane,singurul care face minuni e Dumnezeu,nu icoanele,cand Dumnezeu mi-a dat Duhul Sfant,unul din primele lucruri pe care mi le-a spus a fost Sa nu cinstimicoanele,lemnele,pt ca Dumnezeu e viu,nu prizonier in icoane!Credinta ti-e moarte fara a avea,cele 10 porunci,Duhul Adevarului si Credinta Lui Hristos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa te ajut sa intelegi: Spui ca Dumnezeu ti-a dat Duhul Sfant si ti-a spus unele lucruri. Duhul Sfant se salasluieste doar in trupuri curate precum cele ale sfintilor, producand deci o comuniune in Duh Sfant a omului cu Dumnezeu din care rezulta roade puternice (citeste despre roada Duhului in Gal.cap.5)Pe de alta parte Duhul Sfant nu invata diferit despre acelasi lucru si atunci ori tu ori sfintii cinstitori, aparatori si triumfatori in apararea sfintelor icoane ati fost insufletiti de duhul inselarii. Cine oare?

      Ștergere
  17. Doamna Maria cine poate suferi cat au suferit sfinti nostri? Eu cred cu desavarsire in sfintele noastre icoane si ne rugam. Sa ma ierte cei care nu cred dar oare noi am cunoscut bunici strabunici,parte dintre noi nu dar au lasat poze,fotografii pe care parintii nostri au zis;Uite pe bunica pe bunicu. Asa si sfinti nostri au fost pe pamant si ne ajuta cand le cerem ajutorul.Cu cat ne rugam mai mult cu atat primim mai mult ajutor si frica dispare si ne apropiem mai mult de Dumnezeu si Maicuta Domnului simtim acea tarie sufleteasca.

    RăspundețiȘtergere
  18. De mult urmaresc blogul acum pot sa o felicit pe Maria, fara maguliri etc.sti exact cum este crestinul autentic, sti exact cum ajungi la mantuire, nu faci tam-tam prea mare pentru ca multi citesc dar nu inteleg, ar fi o injuratura infioaratoare dar tu cu calm vrei sa-i aduci pe toti la adevar, care este numai unul Mantuitorul Hristos, Dnu ne spune clar,tu arunca samanta ca de restul ma ocup Eu. Tu le spui, cine are urechi de auzit....sa auda.
    Degeaba ai pe langa tine sute,mii de icoane nu alea te mantuiesc! Credinta + faptele bune, restul e istorie.

    RăspundețiȘtergere
  19. Iești limitat .nu percepi capacitatea materiei ce sugerează metafizicul ? Dacă ai o poză cu mata si te uiți la ea te uiți cumva la un idol ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pozele sunt amintiri de familie si nu te inchini la ele dar la icoane ingenunchezi si te rogi .Porunciile Lui Dumnezeu arata alt adevar pe care oamenii nu il accepta.Daca nu respectam ce este scris vai de sufletul nostru.

      Ștergere
  20. Sfantul VASILE este cel ce are Harul de a alunga spiritele rele.Sfantul GRIGORE este cel ce a castigat lupta cu balaurul.si Sfantul IOAN este cel ce a prezis venirea Mesiei( lui IISUS).Asadar va veni vremea de v-a spus""voi separa graul de neghina si oile de capre""cei cu ADEVARATI IN CREDINTA FATA DE CEI FALSI IN CREDINTA.PRIN NEGAREA LUI DUMNEZEU SI IISUS. TARIE IN CREDINTA SI IERTAREA PACATELOR SA CEREM AMIN.

    RăspundețiȘtergere

  21. Invazia musulmana e doar pina la sudul Dunarii.probabil ca se refera la Europa de sud si vest.Poate de data asta avem noroc cu Rusia care v-a trebui sa-i tina la respect pe musulmanii si chinezii din sud din est ,cel putin pina se vor mai domoli si civiliza si astia.

    RăspundețiȘtergere
  22. Da tu de unde stii ca e suparat ?

    RăspundețiȘtergere
  23. Sa va rugati in gand si sa apelati la propria constiinta si inima, sa ramai in mintea ta si in concentrare, asta inseamna rugaciune, de la tine catre tine, nu catre ceva exterior, de la tine porneste totul

    RăspundețiȘtergere
  24. Când o veni vremea,o să vă dați toată averea pentru a avea o icoană-n casă.Dar voi dece aveți poze cu cei dragi vouă,măi oameni...pentru a nu-i uita şi pentru a avea chipul lor aoroape de voi,când ei sunt departe?!Este vreun om care n-are măcar o poză cu cei la care ține?! Nu prea cred! Oameni buni,voi ați avea puterea să vă strângeți pozele cu cei dragi,în menghină?! Nu prea cred! Tot aşa şi ortodocsii sunt cu icoanele,pentru a nu da uitării pe cei prin care DUMNEZEU :A făcut,face şi Va face bine oamenilor(HRISTOS,MAICA DOMNULUI,SFINȚII şÎNGERII)!Nu te bate nimeni dacă nu prigoneşti icoanele,dar dacă le prigoneşti,ai toate şansele să fii "bătut" când va fi vremea ADEVĂRULUI.Cel mai înțelept e să-ți vezi de treaba ta dacă nu ştii adevărul! Adevărat îți spun că eşti mult mai câştigat. Nu judeca ceea ce nu ştii! Toate cele bune pentru cei care luptă pentru SFINTELE ICOANE,iar pentru cei care nu cred în ele: nu le prigoniți,căci cu siguranță aveți mult mai mult de câștigat, decât dacă le prigoniți!

    RăspundețiȘtergere
  25. Nimeni nu spune sa ne lepadam de Hristos ,pentru ca face parte din noi.Dar ultima oara nu era VIU?Este normal ca o singura zi din an ? sa strigam "Hristos a inviat"!!!?.Probabil ca nimeni nu a observat, ca se celebreaza si invierea noastra.Cu toate ca traim aproape toata viata ca mortii(vii).La altarul bisericii ar trebui sa fie si niste scaune,Iisus nu manca singur la masa si nu tinea pe nimeni in genunchi in fata Lui.Daca este vorba despre Iisus Hristos.Oamenii care au fost mai drepti decat prevede legea ,merita tinuti minte ca un exemplu pentru toata lumea.Dar sa tinem minte faptele bune nu moartea lor.De ce celebram doar moartea?Am inteles...va plac dramele,suspansul.La tv au trecere foarte bine.De ce? De ce? De ce? In biserica ar trebui sa fie doar Hristos si noi.Hristos este si va fi viu.Si noi odata cu El.

    RăspundețiȘtergere
  26. "Ce ajutor iti poate da un lemn pictat de mana omului?"
    Asa e,lemnul nu da ajutor nimanui,precum nimeni nu iti poate da inteligenta an14:13 Daca te-as intreba ce este un "idol" sau ce inseamna a te "inchina" cu siguranta nu ai putea sa raspunzi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim2 martie 2017, 20:02, esti pe langa. Nimic nu ai priceput. Absolut nimic. Probabil esti pocait neoprotestant. Va cunosc foarte bine viziunea. Iar vrei sa-ti reamintesc ce a spus Sfantul Arsenie Boca despre voi pocaitii neoprotestanti? Veti merge in Iad cu biblia in mana, caci nimic nu intelegeti. Tot studiati dar... degeaba. Sa nu ramaneti mirati cand veti constata. Avea dreptate Sfantul Romaniei. Treziti-va!

      Ștergere
    2. SFINTELE ICOANE fac parte din ADEVARUL DUHULUI SFÂNT!
      Nu putem sa spunem ca iubim pe HRISTOS ,daca nu iubimn SFINTELE SALE ICOANE ,in care este reprezentat exact CHIPUL SĂU, asa cum EL exista Sus in Ceruri.
      Nu putem spune ca iubim pe MAICA DOMNULUI,daca nu iubim Chipul Ei viu,din SFANTA ICOANA.
      Ceei care neaga SFINTELE ICOANE,ar trebui sa -si nege si fotografiile celor dragi! La ce mai are nevoie de ele????
      Că doar stimj cum arata cei dragi, si nu mai avem nevoie de poze.
      NU dragilor! Nu negati SFINTELE ICOANE !!! Atunci cand ne închinam, ne închinam CHIPULUI din SFANTA ICOANA,ÎL vedem în faţa noastra si astfel RUGACIUNEA noastra este mai fierbinte,putem ajunge mai usor la inima LUI DUMNEZEU si a MAICII DOMNULUI, privind la CHIPUL VIU cu adevarat din SFANTA ICOANA.
      Daca ne rugam cu inima si cu sufletul,si nu numai cu buzele,vom vedea cum CHIPUL din SFANTA ICOANA învie pur si simplu.
      Daca IL cautati pe DUMNEZEU si pe MAICUTA DOMNULUI cu toti SFINTII SĂI, primiti in casele voastre,SFINTELE ICOANE!
      Acestea nu sunt CHIP CIOPLIT si nici IDOLI.
      Sunt pictate după CHIPUL si asemanarea PREA SFINTEI TREIMI si a MAICII DOMNULUI. Daca s.ae putea masura emotiile cuiva,care se roaga privind la CHIPUL din SFANTA ICOANA,cu emotiile altei persoane care se roaga si priveste in gol, veti constata ca ,acea persoana care priveste la CHIPUL din SFANTA ICOANA,este mult mai aproape de DUMNEZEU ,iar cuvintele Rugaciunii sale,ajung direct in urechea Lui Dumnezeu si a Maicii Domnului.
      Daca vreti sa ajungeti la desavarsire, sa nu va lipseasca din casa SFANTA CRUCE si SFINTELE ICOANE ,ale PREA SFINTEI TREIMI si MAICII DOMNULUI,dar si ale SFINTILOR pretuiti de fiecare.
      SFINTELE ICOANE,ne sunt SCARĂ la CER, pentru RUGACIUNILE noastre, dar ne si apropie de DUMNEZEU si de MAICA DOMNULUI, atunci cand îi privim CHIPUL.
      Avem în ROMANIA si nu numai, SFINTE ICOANE facute de MÂNA nevazuta a LUI DUMNEZEU si a MAICII DOMNULUI,anume pentru noi cei care -L iubim si ne închinam LUI,ca sa stim cum arata si cui ne inchinam.
      SFINTELE ICOANE,treebuie sa faca parte din viata noastra,trebuie sa le avem in casa noastra.
      ADEVARUL LUI DUMNEZEU sta in SFANTA SA EVANGHELIE ,dar si în SFINTELE SALE ICOANE.
      Nu ne putem inchina,privind în van!!! Ci trebuie sa privim la CHIPUL la care dorim sa ne inchinam ! Cu dragoste,Maria.

      Ștergere
    3. Anonim2 martie 2017, 20:02, stiai tu azi cum arata Iisus sau Maica daca nu ne ramaneau dovada icoanele din vechime? Habar nu ai fi avut.

      Ștergere
    4. Eu sunt an20:02 dar nu inteleg ce aveti cu mine :)Am scris romaneste dar,se pare ca voi nu m-ati inteles sau nu m-am exprimat cum trebuie!Eu chiar pictez icoane :)

      Ștergere
    5. Anonim3 martie 2017, 22:16
      Aveti blog sa putem vedea icoanele?Din ce zona sunteti?
      Neluta

      Ștergere
    6. Pentru Neluta
      http://vior-art.wixsite.com/viorica-gavard

      Ștergere
    7. Multumesc.
      Locuiti in Franta, probabil.
      Mi-a placut icoana cu Maica Domnului alaptand si tabloul Ton ame. Sunteti inzestrata cu un asemenea dar, sa pictati icoane!
      Sanatate, va doresc.

      Ștergere
    8. Bravo Viorica! Foarte frumoase icoane pictezi! Minunate!!! Dumnezeu este cu tine!!!

      Ștergere
  27. Mesajul este clar:
    "Urgia este că ,vă porecliţi creştini!".

    Diferenta dintre crestini pe de o parte si evrei si musulmani pe de cealalta parte, este Noul Testament.

    Biserica Catolica a ajuns sa interzica Biblia deoarece erau diferente evidente intre coruptia din BC si invataturile din (mai ales) NT.

    In Biserica Ortodoxa (ca mostenitoare a BC) NT este ocultat, enoriasii nu sunt indemnati sa-l citeasca si am observat ca marea majoritate nu l-au citit.
    In locul NT,preotii ortodocsi recomanda scrieri din Traditie.

    Ca un exemplu de diferenta, in aceste scrieri si rugaciuni ale ortodoxiei, Dumnezeu este reflectat ca fiind dur, fara mila (asa cum este vazut in VT) iar cel ce se roaga este supus, umil si plin de frica in fata Lui.

    In NT avem (printre altele) pilda prin care Iisus spala apostolii pe picioare, aceasta insemnand ca oricine vrea sa fie sef, lider in sens crestin, trebuie sa fie El slujitorul celorlalti.
    Relatia dintre Dumnezeu si om ne-o arata rugaciunea originala "Tatal Nostru", este de dragoste si asemanatoare cu cea parinteasca.
    O idee deosebit de nobila si moderna care nu a prins in ortodoxie.

    Ca rezultat al diferentei de mentalitate, in lumea care are conceptiile din VT (includ aici si ortodoxia) oamenii voteaza despoti, dictatori, pe cand in tarile post-protestatnte care au NT la baza, oamenii voteaza sefi,lideri care sa-i slujeasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca e nevoie sa-ti spună preotu ortodox sa citesti Biblia, daca il cauti pe Dumnezeu citesti Noul Testament de drag din dorinta de a cunoaste cat mai mult din cuvântul lui Dumnezeu.
      Scrierile sfinților părinți ortodocsi sunt deosebit de valoroase, merita citite.

      Iertare..dar diferențele cu țările ortodoxe si postprotestante sunt niste idei lipsite de substanta.

      Sa ne bucurăm,dragi frați români ca suntem ortodocsi si sa - i ajute Dumnezeu pe toți sa descopere Adevarul.
      Isus sa ne lumineze sufletele tuturor

      Ștergere
    2. Diferentele nu sunt deloc "lipsite de substanta" deoarece cca 3,5 milioane de români au ales sa trăiască in occident.
      Curatenie, moralitate, respectul legilor si a cetatenilor mult mai mult ca in România.
      Occidentul este o societate construita pe principiile din NT.

      Ștergere
  28. "Adu-ti aminte de ziua odihnei, ca sa o sfintesti. Lucreaza sase zile si-ti fa in acelea toate treburile tale, iar ziua a saptea este odihna Domnului Dumnezeului tau; sa nu faci in acea zi nici un lucru: nici tu, nici fiul tau, nici fiica ta, nici sluga ta, nici slujnica ta, nici boul tau, nici asinul tau, nici orice dobitoc al tau, nici strainul care ramane la tine. Ca in sase zile a facut Domnul cerul si pamantul, marea si toate cele ce sunt intr-insele, iar in ziua a saptea S-a odihnit. De aceea a binecuvantat Domnul ziua a saptea si a sfintit-o” (Ies. 20, 8-11)."

    Biserica Catolica a schimbat ziua odihnei din sambata (cum era la inceputul crestinismului si pe care o pastreaza evreii) in duminica.

    BC nu numai ca are un papa care se declara inlocuitorul lui Iisus (VICARIUS FILII DEI = 666) dar se considera mai indreptatita decat invataturile din Bibliei.

    https://isushristos.org/biserica-catolica-isi-asuma-schimbarea-sabatului.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu cand v-am spus ca la Vatican este Lăcașul demonilor mi-ați sărit in cap ca si ei e tot oameni, ca sa vorbesc folosind gramatica zilelor noastre.🤓
      Mai sa fie!

      Ștergere
    2. inca de pe vremea lui Papa Ioan Paul al II-lea Vaticanul a fost impartit -unii crestini adevarati altii contrari, din pacate....

      Ștergere
    3. Duminica este zi de rugaciune si odihna se adevereste si cu PASTELE CAND LUMINA CEA SFANTA COBOARA LE CEI ORTODOCSI.

      Ștergere
  29. a auzi este una si a intelege este alta a privi este una a vedea este alta , cei care neaga sfintele icoane sa caute in vechiul testament dupa randuiala lui Moise ca trebuia pictat 2 herhuvimi in dreptul altarului , deci picturile idolilor este una dar a sfintilor este alceva , as spune o fereastra in lumea nevazuta plus ca mai demult oamenii nu stiau sa scrie si cu ajutorul lor ei reuseau sa aiba o credinta mai mare ca a noastra care ne consideram mult mai invatati din pacate dar fara acoperire spirituala .

    RăspundețiȘtergere
  30. Desi nu am mai facut de mult un comentariu pe blogul dvs., continui , insa, sa va citesc zilnic cu interes articolele pe care le postati. Acum, doamna Maria, vreau sa va rog sa-mi comunicati in particular adresa de email a doamnei care se semneaza, aici, cu " Eu sunt D".As vrea sa comunic ceva cu ea. Eventual, o intrebati, in prealabil, daca este de acord. Va multumesc, d-na Maria,si va doresc multa putere de munca pentru ca aveti , cu adevarat , o misiune speciala in aceste vremuri schimbatoare .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Ioana,
      Ce nume frumos ai, de sfânta.
      Tu stii ca acum suntem in postul pastelui si ca singura noastră grija trebuie sa fie curățirea sufletului de păcate, căința pentru greselile făcute si mărturisirea la duhovnic? E bine sa cauți pe Dumnezeu in biserica Lui, sa cauți oamenii lăsați de El sa ne îndrume si sa ne păstorească.
      Sper ca o cauți pe Eu sunt D ca sa schimbați retete de pasca, miel, drob si alte bunătăți care se pun pe masa de Paste. 😄
      Daca o cauți pentru Învățăturile pe care le scrie cu atâta lejeritate pe acest blog, sa stii ca daca dai o cautare pe Google vei găsi n Învățătoril ca si ea.
      Ceea ce spun toți din casta lor e venin învelit in miere. Învățătura lor e moarte pentru suflet. Si nu cred ca si tu îți dorești sa ardă sufletul tău in iad alături de acești invatatori inconștienți.
      Sufletul tău este nemuritor. El vine de la Dumnezeu. Așa cum îți trăiești viata pe pamant așa isi va trai veșnicia sufletul in rai sau in iad, depinde ce invatatori îți alegi sa te formeze.
      Tu crezi ca in cuvintele acelei D găsești înțelepciune. Poate așa pare la prima vedere. Tu caută Cuvântul lui Dumnezeu care este Viata! Si singurul loc unde il găsești este in biserica lui Hristos, Domnul nostru, care a fost răstignit si pentru păcatele tale, care a murit pe lemnul crucii, care a fost îngropat intr-un mormânt nou si curat, care a coborât in iad de unde i-a scos pe patriarhii din vechime, care a treia zi a înviat din morti, care s-a arătat apostolilor, iar Toma a putut sa-si bage degetul in rănile Lui si mana in coasta Lui si a devenit credincios, care s-a înălțat la cer la 40 de zile in fata ucenicilor in Galileea, care la 50 de zile de la Înviere l-a trimis pe Duhul Sfânt sub forma de limbi de foc asupra ucenicilor si a Maicii Sale Preasfinte, si care sade de-a dreapta Tatălui, de unde are sa vina curând sa ne judece, atât pe cei care ne găsește vii, cat si pe cei care sunt morti si odihnesc cu trupurile lor in pamant. Caută sa mergi in biserica si vei găsi si mai multe adevăruri si cuvinte dătătoare de viata dupa care este însetat sufletul tău, suflet atât de prețios in ochii lui Dumnezeu.
      Ai libertatea de a alege. Dumnezeu ti-a dat-o. Alege înțelept. Alege Viata.
      Asculta-ti sufletul si nu mintea! Nu-ti osândi sufletul pentru capriciile minții!

      Eu sunt D, îți asumi sufletul Ioanei? Îți place ce faci cu Învățăturile tale false? Vezi cat rau poti sa faci daca răspândești învățături aducătoare de moarte sufletului?
      Nu Săriți pe mine adepți ai acestui curent de rătăciți sa ma faceti incult! Dumnezeu va avea grija de mine si de voi, fiecare dupa inima si fapte.

      Ștergere
    2. Ai dreptate , nu toti sunt corecti ...

      Ștergere
    3. Anonim3 martie 2017, 08:50, tu mananci carne?

      Ștergere
    4. 8:50 da ce crezi ca suprema nu pune în gură carne?
      De unde atâta vegetarienism!

      Ștergere
    5. Anonim 8.50
      Tu chiar crezi ca sufletul 'arde'vesnic in iad daca un om are multe pacate?!
      Un mic exercițiu de empatie si imaginatie...Ai un fiu care nu face nimic din ce ai vrea tu in toata viața..are vicii, pacate multe..
      dar e AL TAU, e COPILUL TAU.
      Te-ar lasa inima sa- l arunci in iad ptr asta?Sa sufere o vesnicie?
      Bine, daca tu nu ai putea sa-i faci asta copilului tau, cum crezi ca Dumnezeu care e Iubire pura si necondiționată, Compasiune nemărginită, Armonie, Înțelepciune ar putea sa facă asta cu un om, care e copilul Sau?
      Chiar crezi ca Dumnezeu ar condamna pe cineva la chinuri vesnicie?
      Sa ne ajute Dumnezeu pe toți sa ne umplem sufletele cu Iubirea si Înțelepciunea Sa!

      Ștergere
    6. Cine mananca carne este partas la crima. Ucide viata. Si este o treaba reala aceasta. Fara mila ucidem, luam vieti. Nu avem acest drept, sa porvocam durere si sa luam vieti. Deci ce fel de crestini suntem? Care ucidem? Poftele acestea... nu ne mai putem stapani deloc. Cine pofteste carnea unei vietati este demoniac. Mai este de corectat 08:50. Pe urma dai lectii, dupa ce te iluminezi. Pana acolo, insa ... greu drumul...

      Ștergere
    7. Si totuși este carne pe piata, deci e de mâncare. Si Dumnezeu e de acord cu acest lucru. Citește biblia si ai sa te convingi.

      Ștergere
    8. Dumnezeu este bun pana la judecată. Cine a făcut răul îsi primește pedeapsa, cine a facut binele îsi primește răsplata.
      Dumnezeu este drept. El pedepsește răul si răsplătește binele.

      Ștergere
    9. Anonim3 martie 2017, 21:58, nu ai intelepciune.Un Dumnezeu al Iubirii nu are cum sa fie in acord cu asa ceva. Trezeste-te. Tu nu vezi ca este impotriva Iubirii crima??? Tu crezi ca bietele acele fiinte nu sufera cand tu le omori, ca nu le este frica si ca nu stiu ce vrei sa faci tu cu ele? Stiu, te asigur si le este frica tare. Mai ales ca nici macar nu se pot apara. Ele simt exact ca si tine daca ar veni cineva sa iti ia viata. E frumoasa senzatia? Eu cred ca nu si ca nu ti-ai dori o asemenea experienta. Deci ce tie nu-ti place nici altuia nu face. Biblia a fost tradusa iar unele texte modificate. Trezeste-te si respecta viata. Nu omori ca sa nu fi omorat. Caci fiecare lucru rau are o plata. Iar a lua viata cuiva este ceva foarte grav. Trezeste-te si iubeste fiintele de pe aceasta planeta, iubeste viata, nu lupta impotriva ei prin moarte.Altfel nu vei fi decat unul care va semana moartea.

      Ștergere
    10. 22:44
      De ce ești fariseu? Vezi ca te vede Dumnezeu!

      Ștergere
    11. Anonim 4 martie 2017, 09:17, trezeste-te! Nu mai manca carne. Schimba-te. Nu fi tu fariseu stand in afara Iubirii amagindu-te singur ca esti in Iubire. Daca ai fi in Iubire nu ai putea sa iei viata cuiva si nu ai putea fi de acord cu cei care fac aceast mare rau. Cand ai in tine Iubirea nu poti face raul. Nu fi demoniac, nu omori (direct/indirect) fiinte fara vina. Opreste aceste fapte. Caci sunt necurate si condamnate de Dumnezeul Adevarului si al Iubirii. Poti trai si fara carne, crede-ma. Nu omori caci pentru orice rau exista o plata. Respecta lucrarea divina si iubeste-o indiferent ce forma are. Ce tie nu-ti place nici altuia nu face. Caci si animalele sunt fiinte care simt, nu sunt obiecte. Nu fa raul impotriva vietii. Ai primit in dar aceasta viata, fa din ea o dovada a Iubirii nu a mortii.

      Ștergere
    12. Cel ce a scris "Ioana" nu hului ca IISUS SA COBORAT IN IAD CA MARE PACAT ESTE.CUM POTI SA SPUI CA CEVA CURATSI PUR POATE SA COBOARE IN CEVA MURDAR.TE INSELI AMAR. NICI INGERI SI NICI IISUS NU POT COBORA IN IAD CA SI NICI SATANA NU URCA IN RAI.

      Ștergere
  31. Exact asta facem când ne închinăm unei icoane, ne închinăm in duh si-n adevăr, icoana este duh adevărat, este fereastra către Dumnezeu, pe lângă multe alte icoane, avem icoane făcătoare de minuni pt ceei ce cred cu adevărat în ele.
    Si pt ceei care nu știți ce înseamnă cuvântul "icoană" ea este de origine greacă, însemnând imagine. Mai mult decât atât, icoana este o imagine făcută nu pentru ochi şi minte, ci pentru suflet şi inimă, căci chiar dacă sensurile nu sunt înţelese de la prima vedere, icoana aduce mângâiere, ne întăreşte făcându-ne să avem nădejde, când sufletul “plânge” şi privim icoana Maicii Domnului, parcă simţim iubirea, milostivirea şi sprijinul aceleia ce “a născut pricina veseliei”. Icoana ne ridică din lumea asta zbuciumata cu gândul la cele mai presus de lume, ne sfinţeşte vederea şi prin ea sufletul.

    RăspundețiȘtergere
  32. Icoanele sunt ferestre catre rai.De aceea ne aduc liniste si le cinstim.

    RăspundețiȘtergere
  33. Cititi Ieremia capitolul 10 acolo unde scrie idolii si domnul de la versetul 1 pana la 16.Acolo spune adevarul.

    RăspundețiȘtergere
  34. Pentru cei ce nu cred in Sfintenia icoanelor,sa vizioneze filmul Chudo (Minunea)care e facut dupa un fapt real petrecut in fostul URSS comunist -o minune a Sf Ierarh Nicolae.
    Este un film rusesc bazat pe fapte reale. Filmul infatiseaza una dintre minunile Sfantului Nicolae, care a creat multa tulburare in randul comunistilor, incordati foarte tare in a o ascunde si a o trece in uitare, a fost cea petrecuta in ziua de 31 decembrie 1955, in localitatea ruseasca Kuibisev, Rusia (actuala denumire a localitatii este Samara), pe strada Cikalov, nr. 84, 31. In noaptea de Anul Nou, la o petrecere intre tineri, o fata numita Zoia a inceput a dansa cu icoana Sfantului Ierarh Nicolae, datorita faptului ca prietenul ei, numit tot Nicolae, intarzia sa apara. In numai cateva clipe, un zgomot nefiresc a zguduit incaperea, iar o lumina orbitoare a tulburat privirea celor prezenti. Rezultatul: fata a ramas incremenita precum o piatra cioplita, cu icoana Sfantului Nicolae in brate. Medicii, chemati de urgenta, au ramas fara raspuns, nici unul dintre ei nemaivazand si nemaiauzind despre asa ceva. Nici macar acele de seringa nu puteau patrunde in trupul fetei. Impietrirea fizica a Zoiei a durat vreme de patru luni, in care comunistii, aflati la putere, s-au straduit a tainui minunea pe cat le-a stat in putere. Dupa trecerea celor patru luni, vreme in care multime de oameni s-au intors la dreapta credinta a Bisericii Ortodoxe, botezandu-se, Sfantul Nicolae o va ierta pe cea care i-a batjocorit sfanta icoana.
    https://www.youtube.com/watch?v=16Olb1ILi-k&t=91s

    RăspundețiȘtergere
  35. Nu ortodoxia sau icoanele te mantuiesc,,si eu am fost ortodox,da pana sa am o trezire spirituala,nu stiam icotro merg,ca sa fii mantuit trebuie sa n-ai nici-o religie pamanteasca,ci sa fii asemenea lui Noe care era considerat fanatic,sa ai o religie data din cer data de Dumnezeu.Cine nu se pocaieste si nu comunica direct cu Dumnezeu ajunge in iad,fie ca se-nchina sau nu la icoane.Inca ceva,doar Lui Hristos i se cuvinea,toata slava,cinstea si inchinaciunea,pt ca el a murit pt orice faptura,asa ca doamna Maria,nu o considerati pe Fecioara Maria egala Lui Hristos,Ea nu ne poate mantui,ci doar sa se roage pt noi,la Hristos trebuie sa venim,El este usa oilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim3 martie 2017, 09:35. Asculta-ma. La pocaitii neoprotestanti te-ai bagat intr-un cuibar de viespi. Intr-o zi vei intelege. Iti doresc aceasta: sa intelegi. Dumnezeu sa te lumineze. Caci doar El te mai poate scapa de acolo.

      Ștergere
    2. Nu intelegi,nu sunt neoprotestant,de fapt am renuntat la orice religie pamanteasca,vreti sa-L cunoasteti pe Dumnezeu,pocaiti-va si credeti in Hristos,propovaduiti Evanghelia Lui Hristos dar faceti-o doar daca aveti Duhul Sfant,pt ca vai de proorocii mincinosi,care se falesc ca sunt intelepti si au innebunit,cat despre luminare,m-a luminat Dumnezeu pe 17 Noiembrie 2013,cand mi-a spus cum stau lucrurile cu orice religie,ca in Universul Sau nu exista decat trei entitati om,inger,om,si demon,iar omul ca sa scape de judecata trebuie sa fie precum ingerii,si sa lepede orice intinaciune a demonilor,ba mai mult sa faca razboi cu demonii si sa biruiasca!Cat despre spovedanie si impartasanie,degeaba,zicem toti ca ne salveaza Sangele Lui Hristos,acesta ne salveaza doar daca renuntam pt totdeauna la pacat,si vrem cu tot sufletul sa ducem o viata noua,fara pacat,si sa-L urmam pe Hristos.Fiti asemenea lui Noe daca vreti sa va mantuiti,lepadati orice intinaciune,si tot timpul rugati-va pt a va lumina Hristos,pt ca cerurile si pamantul vor trece,vor arde in ziua Judecatii,de aceea trebuie sa fim gasiti fara vina inaintea Lui Hristos la venirea Sa,pregatiti-va,venirea Sa este foarte aproape!

      Ștergere
    3. Ca sa renunte pentru totdeauna la pacat trebuie sa constientizeze ca nu e bine, cu adevarat. Altfel il va tot repeta. Deci una e legea (sti ca nu-i bine ca asa spune ea) si alta-i sa simti in inima ta ca ai gresit si ca asa ceva nu vei mai face. Legea are legatura cu mintea iar inima arata sufletul. Calea inimii trebuie urmata.

      Ștergere
  36. Mi-ar placea ca oamenii sa cunoasca adevarul curat care este cuvantul lui Dumnezeu .Si EU am fost ortodoxa pana cand intr-o zi Dumnezeu mi-a deschis ochii si mi-a Aratat ca el este singurul care este viu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ai trecut la pocaiti neoprotestanti, Anonim3 martie 2017, 11:14, roaga-te lui Dumnezeu sa te ajute sa le vezi adevarata fata si cine este in spatele lor. O sa ramai socata.

      Ștergere
  37. vă spun, Doamne Ferește de ceei ca au fost ortodocși și sau convertit la alte religii și sau lepădat de biserica. Dumnezeu ne-a lăsat liberul arbitru să alegem, dar vă zic Dumnezeu pe ceei ortodocși vrea sa-i mântuiasă, numai aici găsim adevarul adevărat, credința cea unica intr-o ființa si nedespărțit, apostoleasca și sobornicesca Biserica ortodoxă. Multi dintre voi da-ți cu piciorul Mântuirii luând-o spre alte căi întunecate. Dumnezeu si Maica Domnului PreaSfanta Născătoare de Dumnezeu împreuna cu Fiul cu Tatăl si cu Duhul Sfânt sa va lumineze inima si mintea si sa va întoarcă la calea adevărului.
    Noi, cei care ne silim să trăim în lumina pe care Mântuitorul Hristos a adus-o în lume prin naşterea Sa, credem cu tărie că viaţa noastră are un sens veşnic, care se împlineşte numai în legătura noastră cu Dumnezeu şi în ascultarea de El. Pentru noi, Mântuitorul Iisus Hristos este „Calea, Adevărul şi Viaţa” (Ioan 14, 6). El este Calea pe care mergând, nu vom rătăci niciodată. El este Adevărul care ne face liberi, dacă trăim în adevăr şi nu în minciună. Şi El este Viaţa care ne înnoieşte viaţa noastră de zi de zi, dacă ne rugăm mereu şi ne împărtăşim cât mai des cu Sfintele Taine, adică cu Trupul şi Sângele Domnului, pentru ca să-L avem pe El Însuşi, Hristos - Viaţa în noi. Să nu uităm nicio clipă că viaţa pământească este doar o pregătire pentru viaţa cea veşnică, pe care Dumnezeu o dă celor vrednici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu vrea sa ofere mantuirea tuturor oamenilor.Nu scrie niciunde ca doar pe ortodoxi.El ne iubeste egal pe fiecare dintre noi.

      Ștergere
    2. In primul rând se scris ortodocși, si am mai văzut pe aici prin unele comentarii Iisus scris Isus. Al doilea rând nu am venit sa fac ortografie, am mai văzut unele explicații de genu, dar văd ca nu va lăsați și scrieți in continuare cu aceleasi greșeli care par la prima vedere minore, dar in realitate însemnând cu totul altceva.
      Iisus se scris cu "doi de i" Isus cum mai scrieți voi cei inafara biserici, numai pe la pocăiți vezi scriind așa, înseamnă măgar ce vine din limba greaca, iar Iisus scris corect înseamnă Mântuitor.
      S-o luam si altfel, prin toate acestea fiind relatate, Biserica Ortodoxă (cea mult hulită şi batjocorită de mulţi adversari) scrie corect Iisus, nu Isus. Chiar dacă Isus poate nu ar însemna măgar, dar poate însemna orice-alt cuvânt scris cu un singur I, nicidecum MÂNTUITOR şi atunci când scrii cu un singur I poţi să-i negi calitatea Sa de Mântuitor.
      In concluzie fiecare e liber să pronunţe şi să scrie numele lui Iisus Hristos cum vrea, dar pe propria sa răspundere. Biserica Ortodoxă îşi învaţă credincioşii ca să scrie şi să pronunţe corect numele Domnului Iisus Hristos. Speculaţiile contra acestui nume vin dintr-un duh de mândrie şi nu uitaţi: Mândria l-a izgonit pe Lucifer cu ceata lui din cer şi pe Adam şi Eva din rai.

      Ștergere
  38. Anonim 08/50 eu stiu ca tu ma iubesti asa cum te iubesc si eu,diferenta dintre noi este ca, eu o fac constient pe cand tu nu stii ca stii!
    Eu stiu Cine ESTI TU,insa tu inca nu ai aflat si de aceea esti atat de speriat/a.Stiu ca, comentariul tau este facut cu cea mai buna intentie pe care poti s-o ai in acest moment.Esti o persoana buna si grijulie dar cu multe frici,inclusiv cea de a-ti recunoaste propria Divinitate,crezand ca daca o faci iti vei pierde sufletul prin Iad! Da...asta fiind una dintre credintele implemetate.Off..una-i CREDINTA,alta este CREDINTELE.
    Lumina pe care tu incerci s-o ascunzi eu o vad de aici, asa cum vad multe.
    Crede-ma! ESTI MAI MULT DECAT CREDINTELE TALE!

    Ioana,te rog sa ma intelegi ca nu ar fi indicat sa dau adresa de e-mail sau telefonul meu cuiva.Daca iti doresti cu adevarat sa ma intalnesti, se va intampla ,dar, doar la momentul potrivit.Nimic nu se intapla fara rost,totul este asa cum trebuie sa fie, doar trebuie sa intelegem acasta.

    Poate doriti sa stiti ca a inceput separarea liniilor temporale si implicit frecventele de vibratie pe planeta,deci pe viitor "cine se aseamana se aduna"!
    Se vor separa cei care"pleaca capul in fata credintelor lor de " cei care ridica capul maret spre CINE SUNT EI"

    Inca o data spun;imi asum ceea ce scriu,dar nu imi asum ceea ce intelegeti voi.Nu sunt vreun Guru,nu infiintez vreo religie ca sa acaparez adepti.Eu invoc IUBIREA SI LIBERTATEA CARE ESTE DUMNEZEU de care majoritatea omenirii nu a avut cunostinta pana acum.

    Misiunea mea este sa va ajut sa constientizati,nu impun nimanui nimic fiindca nu as indrazni stiind Cine Sunteti.

    Daca cineva vrea sa sara de pe bloc,eu pot doar sa-l fac sa inteleaga consecintele,dar nu-l voi impiedica sa sara deoarece nu am acest drept.Impiedicandu-l m-ar putea face sa cred ca eu sunt mai puternic decat el,si nu este deloc asa.Asa cum Dumnezeu nu intervine in alegerile noastre si ne lasa sa simtim toate consecintele, bucuriile,trairile,sentimentele in noi insine a tuturor alegerilor facute,nici eu nu intervin.Eu iti pot arata cum am iesit eu din prapastie dar nu te voi ridica ,fiindca atunci te-as considera incapabil s-o faci singur.Este foarte posibil ca tu sa gasesti o cale mult mai usoara de iesire decat a mea,dar trebuie sa stii ca sa exista aceasta posibilitate.
    Daca ai fost nascut si crescut intrun acvariu nu vei crede ca exista si alceva in afara lui,dar daca cineva vine si-ti spune ca el traieste in mare si poti s-o faci si tu,dar trebuie sa vrei.Daca ti-e frica vei ramane acolo unde esti, pana cand vei elibera acea frica pe care singur o creezi.Alegerea este la voi si eu o respect oricare ar fi aceea.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti falsa!
      Nu stii nimic despre nimeni.
      Mai bine ai vedea cat de rătăcită esti în bezna ereziilor!
      Sa-ti fie rusine ca nu vrei sa vorbești cu Ioana!

      Ștergere
    2. Ptr.tine -'Eu sunt D'
      Daca as vedea pe cineva ca vrea sa se arunce de pe bloc si as avea posibilitatea l-as impiedica cu ochii in lacrimi rugandu- ma la Dumnezeu sa ma ajute...pana la urma chiar daca nu cunosc acea fiinta e totusi aproapele meu, asa cum ne spunea dragul nostru Isus. Poate acea fiinta are o suferință acută pe care nu o poate gestiona pe moment, si isi doreste sa moară, dar maine iti multumeste ca l -ai salvat.Sinucigasii au o soartă f.tristă în lumea de dincolo ..Asa ca dragă D, chiar daca tu ai spus la figurat ca "NU ai impiedica pe cineva sa sară de pe bloc dar i-ai explica consecintele" eu iti spun ca Isus nu vrea nici la propriu nici la figurat sa ne raportam asa la aproapele nostru..

      Ma bucur ca stii cine esti ..si cine suntem noi..

      Cu drag..si dor :) IM

      Ștergere
    3. Anonim3 martie 2017, 14:49 EU SUNT D
      "Misiunea mea este sa va ajut sa constientizati"
      Si ce presupune acest ajutor? Oricum imi plac comentariile tale de pe acest blog., mare parte din ele.
      Eu va o umbra de oarece mandrie, ca esti cine spui ca esti. Da,eu as impiedica o persoana sa sara de pe bolc, pentru ca intr-o asemenea stare/situatie nimeni nu va intelege consecintele; dupa ce se vor linisti apele tulburi, poate atunci va intelege consecintele; am scris "poate", ca de multe ori un om nu poate scapa de anumite idei fixe.
      Neluta

      Ștergere
  39. DE CE ICOANA NU E IDOL SI DE CE NE INCHINAM LA ICOANE?


    http://www.cuvantul-ortodox.ro/recomandari/2013/03/24/icoana-idol-cinstirea-inchinare-icoane-duminica-ortodoxiei-pastorala-sfantului-sinod-sinodiconul-agapie-corbu-taina-liturghiei-unirea-hristos-emilianos-simonopetritul-iustinian-chira-postul-mare-video/

    RăspundețiȘtergere

  40. Anonim3 martie 2017, 16:05,eu sunt D are capacitatea de a sti cine este si cine sunt cei cu care comunica ,poti spune despre multi ca sunt falsi dar acest D GRAIESTE ADEVAR. Stiu acest lucru deoarece si eu am inceput aceasta constientizare a ce sunt si ce trebuie sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  41. cum scrie ? facatise dupa credinta ta ! deci nu facase asa , aici este diferenta care ne lipseste . religia adevarata lasata de Dumnezeu este dragostea , eu cred ca te poti pierde prin religie daca lipseste dragostea este poate cea mai perversa inselatorie . sa ai dreptate cu minte fara sa iubesti . cred ca trebuie sa ne facem o introspectie si sa constientizam ca litera este moarta si duhul este viata .

    RăspundețiȘtergere
  42. Anonim 4 martie 13:16 întrun totul de acord cu tine insfarsit cineva trezit din somnul adânc în care multi oameni dorm . Ai dreptate icoana este un idol iar din păcate multi nu înțeleg asta și se închina icoanelor . Biblia spune ca și lucifer poate lua chip de înger de lumina și poate sa facă minuni. Porunca spune clar SA NU VA FACEȚI CHIP CIOPLIT SAU ASEMĂNAREA VREUNUI LUCRU DIN CER SE PE PAMANT SAU DE JOS DIN ADÂNCUL APELOR. deci în concluzie icoana este un idol fără îndoială. Iar legat de Duhul Sfânt el coboară peste toți oameni care îl cer cu credință! Îți dau dreptate în tot ceea ce ai scris . Ma bucur ca suntem din ce în ce mai multi care ne trezim din somn și nu ne lăsăm duși în eroare de cei care ne vor orbi și adormiți. Dumnezeu sa trezească cat mai multi în adevăr și lumina !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen. Icoana nu este un idol. Nu a fost niciodata un idol. Nimeni nu se inchina icoanelor ci lui Dumnezeu- Sfanta Treime si Maicii Domnului. A explicat frumos Maria. Nu am vazut vreodata vreun ortodox sau catolic sa se inchine icoanelor ci se inchina lui Dumnezeu si Maicii. Daca stai in fata unei icoane si te rogi nu inseamna ca te inchini tabloului ci Divinului reprezentat de ea. Aici nu poti tu pricepe.

      Ștergere
  43. Amin Dumnezeu sa-I aduca pe Toti pe calea cea buna.

    RăspundețiȘtergere
  44. cica se trezesc din adormire si de fapt ei adorm cu proprile lor pareri , nu scrie in apocalipsa ca fiare cere sa i se faca o icoana care vorbeste ? si cu pretentia de a i se inchina ei ? de aicia poti vedea ca icoanele crestine au puterea de a ilumina pe omul cazut ! si fiara vrea sa distruga acesta putere spirituala care este spre inaltarea omului cazut !

    RăspundețiȘtergere
  45. sectarii nu inteleg prezenta lui Dumnezeu in oamenii sfinti , ei au desfiintat posturile , invataturile sfintilor , sarbatorile sf icoane samd . dupa cum scrie , oamenii isi pun invatatori dupa poftele lor . cand au aparut ei ca sa ai garantia ca esti pe drumul corect ? plus scrie ca Biserica Lui va tine pana la sfarsitul veacului . ei desfiinteaza insasi radacinile acestui adevar incepand de acuma 2000 de ani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sectarii sunt intr-o capcana. Sectele au fost infiintate de Oculta Mondiala. Este planul lor acesta pentru a faramita religiile traditionale. Li se implanteaza crezul ca numai ei sunt cei care vor fi mantuiti restul toti sunt un nimic. Este tip caracatita chestiunea aceasta. Cauta sa se extinda peste tot. Capul caracatitei este in SUA. Masoneria joaca tare.

      Ștergere
  46. Neluta,eu sustin constientizarea voastra si atentia catre CEEA CE SUNTETI VOI,nu atrag atentia voastra catre CINE SUNT EU.
    Tot ce vreau este sa va descopriti SINELE VOSTRU DIVIN nu pe al meu.De ce iti indrepti atentia catre Sinele Meu?
    Sinele meu saluta Sinele tau si pe al tuturor ceilalti fiindca ii recunoaste ca frati ai ACELUIASI TATA.
    Arata-mi unde am scris ca eu sunt mai mult decat ar fi ceilalti?
    Voi nu stiti ca stiti, ceea ce stiu eu.Voi va negati Sinele si cunoasterea nu eu! Daca mandria inseamna sa crezi in tot ceea ce te inconjoara ca facand parte din TOT CEEA CE ESTE,atunci asta poate fi! Inseamna ca sunt extrem de "MANDRA" ca sunt constienta de voi!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim6 martie 2017, 11:06
      Multumesc pentru raspuns
      De-ar fi asa simplu!Unii cauta o viata si nu gasesc, eu sunt intru-un cerc. Nu spun decat o rugaciune, care mi-a placut farte mult:
      "Rugăciune de iertare şi dezlegare

      Te rog fierbinte pe Tine, Tată Ceresc, pe Tine Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, pe Tine Sfinte Duh, în faţa Ta, PreaSfântă Treime şi a Maicii Preacurate, îmi cer iertare pentru tot ce am greşit faţă de întreaga Ta Creaţie Divină, cu gândul, cu vorba sau cu fapta, cu ştiinţă sau fără de ştiinţă, cu voie sau fără de voie, acum, în trecut sau altădată, împreună cu arborele meu genealogic, cunoscut sau necunoscut.
      Îi iert, îi dezleg şi îi binecuvintez pe cei ce mi-au greşit cu gândul, cu vorba sau cu fapta, cu ştiinţă sau fără de ştiinţă, cu voie sau fără de voie, acum, în trecut sau altădată.
      Şi Te rog din suflet, PreaSfântă Treime, să ne ierţi, să ne dezlegi şi să ne binecuvintezi şi pe unii şi pe alţii.
      Facă-se Voia Ta, Doamne, pentru noi toţi!
      Amin!"

      Ștergere
  47. 16/05,EU SUNT oglinda ta!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  48. Nu cred ca are legatura nici cu icoanele in.sine nici cu apararea crestinatatii sau a Bisericii.
    Vina. cea mare e ascunderea dupa titulatura de crestin pt a face cele mai.mari rele chiar si hula contra Duhului Sfint invizibil sau vizibil teofanic si deci incredibil .
    Asa incit pedeapsa contra Bisericii hulitoare este desfiintarea ei bucata cu bucata. Si continuarea cu alta mult mai ortodoxa.
    Din acest motiv harul va fi retras de la factiunile hulitoare.
    Mihai35

    RăspundețiȘtergere